WEC – Spa 6h: Νικήτρια η Toyota με το #8 στην πρεμιέρα των LMH

1
wec-–-spa-6h:-Νικήτρια-η-toyota-με-το-#8-στην-πρεμιέρα-των-lmh

Το #8 Toyota GR010, με πλήρωμα τους Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley κέρδισε στην πρεμιέρα της κατηγορίας των Hypercar στο Σπα.

Η πρεμιέρα της φετινής σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής σηματοδοτήθηκε από το ντεμπούτο των Hypercars, της νέας κατηγορίας στην κορυφή των πρωτότυπων.

Ως αναμενόταν, η Toyota πήρε τη νίκη, με το #8 των Buemi, Nakajima και Hartley, αν και όχι εύκολα. Πήρε την πρωτοπορία του αγώνα από την εκκίνηση ακόμα, μετά από σχετική εντολή του pitwall, αλλά έπρεπε να οδηγήσουν στο όριο κι οι 3 οδηγοί για να μην τεθούν υπό πίεση πρώτα από το #7 GR010, αλλά κι από το #36 Alpine.

Οι Γάλλοι, που τρέχουν με προηγούμενης γενιάς LMP1, ήρθαν 2οι, εκμεταλλευόμενοι τον δύσκολο αγώνα που διένυσαν οι Kobayashi, Conway και Lopez. Αρχικά, ο Ιάπωνας έκανε λάθος στα φρένα της Stavelot και έπεσε 3ος, ενώ αργότερα, στα τελευταία 20 λεπτά, έμεινε στην πίστα για μερικά δευτερόλεπτα, μη χάνοντας όμως το βάθρο.

Στην LMP2, το #22 United Autosports USA των Hanson, Scherer και Albuquerque πήρε τη νίκη στην κατηγορία, οδηγώντας φανταστικά σε όλο το 6ωρο, μην αφήνοντας στις δύο Jota (#28 και #38) κανένα περιθώριο να παλέψουν για την πρωτοπορία στη δεύτερη σε τάξη κατηγορία.

Εντός της LMP2, υπάρχει κι η Pro/Am κατηγορία, την οποία κέρδισε το #29 της Racing Team Nederland, με την 4η θέση στην LMP2 και την 8η γενικής.

Στην GTE Pro, η Porsche συνέχισε από εκεί που έμεινε το 2020, κερδίζοντας την κατηγορία με το #92 των Estre και Jani, που ξεκίνησαν από την pole position και δεν κοίταξαν πίσω. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι δύο AF Corse, με το #51 μπροστά.

Η επιστροφή της Corvette στον θεσμό δεν συνοδεύτηκε από κάτι καλύτερο από την 4η θέση στην κατηγορία, και 18η γενικής, με τον Oliver Gavin να δίνει τον τελευταίο του αγώνα ως επαγγελματίας οδηγός.

Τέλος, στην GTE Am, η AF Corse πήρε τη νίκη με το #83 των Perrodo, Nielsen και Rovera, ενώ η Aston Martin, που πλέον δεν έχει εργοστασιακή παρουσία στην κατηγορία των GTE, αλλά πήρε ένα βάθρο μέσω της ιδιωτικής TF Sport και του πληρώματος με το #33.

Επόμενος αγώνας θα είναι το 8ωρο στο Πορτιμάο, στις 13 Ιουνίου.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Θέση # Κατηγορία Ομάδα Αυτοκίνητο Γύροι
1 8 Hypercar H Toyota Gazoo Racing Toyota GR010 HYBRID 162
2 36 Hypercar Alpine Elf Matmut Alpine A480 – Gibson 162
3 7 Hypercar H Toyota Gazoo Racing Toyota GR010 HYBRID 161
4 22 LM P2 United Autosports USA Oreca 07 – Gibson 161
5 38 LM P2 JOTA Oreca 07 – Gibson 160
6 28 LM P2 JOTA Oreca 07 – Gibson 160
7 29 LM P2 P/A Racing Team Nederland Oreca 07 – Gibson 159
8 34 LM P2 Inter Europol Competition Oreca 07 – Gibson 159
9 70 LM P2 P/A Realteam Racing Oreca 07 – Gibson 158
10 21 LM P2 P/A DragonSpeed USA Oreca 07 – Gibson 158
11 1 LM P2 Richard Mille Racing Team Oreca 07 – Gibson 158
12 20 LM P2 P/A High Class Racing Oreca 07 – Gibson 157
13 25 LM P2 P/A G-Drive Racing Aurus 01 – Gibson 157
14 24 LM P2 P/A PR1 Motorsports Oreca 07 – Gibson 157
15 92 LM GTE Pro Porsche GT Team Porsche 911 RSR – 19 153
16 51 LM GTE Pro AF Corse Ferrari 488 GTE Evo 153
17 52 LM GTE Pro AF Corse Ferrari 488 GTE Evo 152
18 63 LM GTE Pro Corvette Racing Chevrolet Corvette C8.R 152
19 91 LM GTE Pro Porsche GT Team Porsche 911 RSR – 19 152
20 83 LM GTE Am AF Corse Ferrari 488 GTE Evo 152
21 33 LM GTE Am TF Sport Aston Martin Vantage AMR 152
22 47 LM GTE Am Cetilar Racing Ferrari 488 GTE Evo 151
23 54 LM GTE Am AF Corse Ferrari 488 GTE Evo 151
24 88 LM GTE Am Dempsey – Proton Racing Porsche 911 RSR – 19 151
25 98 LM GTE Am Aston Martin Racing Aston Martin Vantage AMR 150
26 777 LM GTE Am D’Station Racing Aston Martin Vantage AMR 150
27 85 LM GTE Am Iron Lynx Ferrari 488 GTE Evo 150
28 60 LM GTE Am Iron Lynx Ferrari 488 GTE Evo 149
29 77 LM GTE Am Dempsey – Proton Racing Porsche 911 RSR – 19 138
30 31 LM P2 Team WRT Oreca 07 – Gibson 127
31 26 LM P2 G-Drive Racing Aurus 01 – Gibson 125
32 44 LM P2 P/A ARC Bratislava Ligier JSP217 – Gibson 0
33 86 LM GTE Am GR Racing Porsche 911 RSR – 19 0

ΠΗΓΗ: