Tesla: Λιγότερα ρομπότ στο εργοστάσιό της στη Γερμανία λόγω των τεράστιων μηχανών χύτευσης αλουμινίου

0
3
tesla:-Λιγότερα-ρομπότ-στο-εργοστάσιό-της-στη-Γερμανία-λόγω-των-τεράστιων-μηχανών-χύτευσης-αλουμινίου

Η Tesla έκρινε πως τα ρομπότ δεν είναι αρκετά αποτελεσματικά στο νέο Gigafactory εργοστάσιο της στη Γερμανία και έτσι σχεδιάζει να αντικαταστήσει εκατοντάδες ρομπότ με μηχανές χύτευσης αλουμινίου (Gigapress) για την κατασκευή ενιαίων εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται στη κατασκευή του πλαισίου των αυτοκινήτων της.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων προσπαθεί να αυξήσει τον όγκο παραγωγής αξιοποιώντας αυτοματισμούς υψηλής τεχνολογίας. Για το Model Y, ο Elon Musk, δήλωσε ότι θα αντικαταστήσει 70 εξαρτήματα κολλημένα με πριτσίνια, που χρησιμοποιούνται στο πίσω κάτω μέρος του αυτοκινήτου, με μια ενιαία μονάδα κατασκευασμένη από μηχανή χύτευσης αλουμινίου. Αυτή είναι μόνο η αρχή μιας νέας μονάδας αυτοματισμού, με την μπροστινή μονάδα του οχήματος και άλλα μέρη να ακολουθούν, όπως το μπροστινό μέρος του οχήματος.

1Διάβασε ακόμη

Το Tesla Model Y της Ευρώπης θα είναι διαφορετικό από αυτό που κυκλοφορεί στις ΗΠΑ

Θα είναι καταπληκτικό να το βλέπεις σε λειτουργία. Η μεγαλύτερη μηχανή χύτευσης που κατασκευάστηκε ποτέ. Θα κάνει όλο το πίσω σώμα σε ένα ενιαίο κομμάτι, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων απορρόφησης της σύγκρουσης

έγραψε ο Musk στο Twitter στις 13 Αυγούστου.

Τα πλαίσια των αυτοκινήτων κατασκευάζονται παραδοσιακά με τη συναρμολόγηση πολλαπλών μεταλλικών πάνελ, τα οποία βοήθησαν τους κατασκευαστές να σχεδιάσουν ζώνες απορρόφησης της ενέργειας που δημιουργείται κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης. Ωστόσο ο Musk σχεδιάζει μια νέα τεχνική στο εργοστάσιο του Βρανδεμβούργου, στη Γερμανία, στο οποίο θα υπάρχουν 8 Gigapress.

2Διάβασε επίσης

Η Tesla δίνει εντυπωσιακό video της παραγωγής στο Gigafactory της Κίνας

Η επιλογή του Musk να μειώσει την πολυπλοκότητα της παραγωγής έρχεται καθώς οι BMW, Mercedes και VW αντιμετωπίζουν πίεση από τους εργαζομένους τους για να διατηρήσουν τις γραμμές συναρμολόγησης που απειλούνται καθώς πλέον τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν λιγότερα εξαρτήματα από εκείνα που λειτουργούν με κινητήρες εσωτερικής καύσης και έτσι είναι πιο εύκολα στη κατασκευή τους, κάτι που μεταφράζεται σε λιγότερο εργατικό δυναμικό.

Τα Gigapress θα τα κατασκευάσει η ιταλική IDRA Srl, με την κάθε μια μηχανή χύτευσης αλουμινίου να έχει το μέγεθος ενός μικρού σπιτιού.

ΠΗΓΗ: