Skoda Fabia 2021: Ολική επαναφορά

1
skoda-fabia-2021:-Ολική-επαναφορά

H τσεχική φίρμα επιταχύνει τις διαδικασίες για την άφιξη της νέας, τέταρτης κατά σειρά, γενιάς της Fabia η οποία εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης για πρώτη φορά στην τελική της μορφή εν όψει της πρεμιέρας της η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός της χρονιάς.

Μια προσεκτική παρατήρηση στις επιφάνειες του δοκιμαστικού πρωτότυπου αποκαλύπτει ότι η νέα Fabia διαθέτει σαφώς μεγαλύτερα μετατρόχια σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της και που σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη γρίλια, εξασφαλίζουν στο supermini μια πιο επιβλητική παρουσία, συντείνοντας σε μια πιο ώριμη συνολικά εντύπωση.

Η οροφή στο πίσω τμήμα εξακολουθεί να συναντά ψηλά την πέμπτη θύρα εξασφαλίζοντας τον απαραίτητο χώρο καθ΄ύψος για τους επιβαίνοντες του πίσω καθίσματος αλλά και προφανώς διασφαλίζοντας ότι το supermini της Skoda θα αξιωθεί τις γνώριμες χωροταξικές αρετές με τις οποίες είναι συνυφασμένη η τσεχική φίρμα.

Επίσης όπως προκύπτει από προηγούμενες κατασκοπικές λήψεις του φωτογραφικού φακού η Skoda θα προσφέρει την Fabia και σε έκδοση Monte Carlo η οποία θα επενδύσει σε μια πιο σπορ συνταγή, περιλαμβάνοντας διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα στον μπροστινό προφυλακτήρα, φαρδύτερα πλευρικά τμήματα, πιο «σκαμμένο» αεροδυναμικό διαχύτη και μεγαλύτερο spoiler.

Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες την σπορ αναβάθμιση θα πλαισιώσουν στοιχεία όπως οι μεγαλύτεροι τροχοί με ζάντες αλουμινίου και τα σπορ καθίσματα χωρίς βέβαια να λείψουν και τα επιμέρους αισθητικά στοιχεία και λεπτομέρειες που θα διασφαλίσουν μια πιο αιχμηρή ατμόσφαιρα και στο εσωτερικό.

Σημαντικές αλλαγές προδιαγράφονται και στην αθέατη πλευρά της νέας Fabia όπου θα βρεθεί η αρχιτεκτονική MQB A0 η οποία ήδη φιλοξενεί το Audi A1 και το VW Polo, επιφέροντας κοσμογονικές βελτιώσεις τόσο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς όσο και ψηφιακής τεχνολογίας. Για την ακρίβεια, σε ό,τι αφορά το τελευταίο, η νέα Fabia αναμένεται να επωφεληθεί από την τελευταία εκδοχή infotainment του ομίλου VW με την κωδική ονομασία MIB 3.0 η οποία θα φιλοξενείται σε οθόνη 6,5, 8,0 ή 9,2 ιντσών στην κορυφαία έκδοση.

Παρά τη συνολική αναβάθμιση σε κάθε πτυχή της, η Fabia δεν αναμένεται να παραλλάξει σημαντικά τις διαστάσεις της διατηρώντας τις ίδιες αναλογίες με δεδομένο και ότι επιζητούν περισσότερους χώρους έχουν την επιλογή του Scala.

Παρ΄όλα αυτά η Fabia θα εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα πιο ευρύχωρα και πρακτικά αυτοκίνητα στην κατηγορία των supermini ενώ, η μετάβασή της στην πλατφόρμα MQB συνεπάγεται και περισσότερη άνεση καθώς η διαφορά θα προδιαγράφεται σημαντική και σε όρους ηχομόνωσης του θαλάμου επιβατών.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η νέα γενιά της Fabia αναμένεται να εγκαταλείψει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του 1,0 λίτρου καθώς και τον TSI των 1,2 λίτρων. Έτσι, εφαλτήριο για την γκάμα θα αποτελέσει ο νέος τρικύλινδρος 1,0 λίτρου ο οποίος θα προσφέρεται σε εκδοχές ισχύος 95 και 115 ίππων.

Ψηλότερα στην γκάμα θα βρεθεί ο γνώριμος TSI 1,5 λίτρου των 150 ίππων ο οποίος αναμένεται να επωφεληθεί από σύστημα αδρανοποίησης των μισών κυλίνδρων ενώ κάθε άλλο παρά πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να υπάρξουν εκδόσεις με ήπια υβριδική τεχνολογία 12 και 48 Volt. Αυτό που προδιαγράφεται αμφίβολο είναι το plug-in υβριδικό σύνολο μιας και οι διαστάσεις της Fabia δεν καθιστούν το συγκεκριμένο ενδεχόμενο επιχειρηματικό βιώσιμο.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα αν και ο κορωνοϊός και η παρεπόμενη ακύρωση της έκθεσης της Γενεύης έχουν διαταράξει τα προγράμματα των εταιρειών η πρεμιέρα της δεν αναμένεται να καθυστερήσει περαιτέρω με την προοπτική το νέο μοντέλο να διατεθεί από τα μέσα του 2021.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

ΠΗΓΗ: