Pirelli: Η υπερβολική φθορά η αιτία των κλαταρισμένων ελαστικών των Hamilton, Botas και Sainz

0
7
pirelli:-Η-υπερβολική-φθορά-η-αιτία-των-κλαταρισμένων-ελαστικών-των-hamilton,-botas-και-sainz

Στο GP της Βρετανίας τα μπροστινά αριστερά ελαστικά των μονοθεσίων των Lewis Hamilton, Valtteri Botas και Carlos Sainz κλατάρισαν κάτι που οδήγησε την Pirelli στο να ερευνήσει γιατί συνέβη αυτό.

Όπως αναφέρει η Pirelli, τα κλαταρίσματα έγιναν από την υπερβολική φθορά των ελαστικών και όχι από τυχόν θραύσματα από την μπροστά αεροτομή του Kimi Raikkonen που έσπασε στον 48ο γύρο.

Επίσης Pirelli αποφάσισε να μην αλλάξει τις διαθέσιμες γόμες για το ερχόμενο GP, οι οποίες θα είναι μαλακότερες σε σχέση με το GP του προηγούμενου Σαββατοκύριακου και έτσι δεν θα είναι διαθέσιμες οι C1, C2 και C3, αλλά οι C2, C3 και C4. Επίσης θα προτείνει αύξηση των ελάχιστων πιέσεων των ελαστικών.

Η ανακοίνωση της Pirelli αναφέρει:

Η Pirelli ολοκλήρωσε την αρχική ανάλυσή της σε μια σειρά ελαστικών που έτρεξαν στο βρετανικό Grand Prix το περασμένο Σαββατοκύριακο. Αυτό επέτρεψε να εντοπιστεί η αιτία των αποτυχιών των ελαστικών των μονοθεσίων της Mercedes και της McLaren του Carlos Sainz.

Η βασική αιτία είναι το σύνολο διαφόρων αγωνιστικών καταστάσεων που οδήγησαν σε μία εξαιρετικά μακρά χρήση του δεύτερου σετ ελαστικών. Το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας ώθησε σχεδόν όλες τις ομάδες να πραγματοποιήσουν νωρίτερα το προγραμματισμένο δεύτερο πιτ στοπ και να καλύψουν με αυτά τα ελαστικά μία πολύ μεγάλη απόσταση διάρκειας περίπου 40 γύρων, η οποία ήταν μεγαλύτερη από τα τρία τέταρτα της συνολικής διαδρομής του αγώνα, σε μία από τις πιο απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος.

Σε συνδυασμό με τον ιδιαίτερα αυξημένο ρυθμό των φετινών μονοθέσιων (η pole position ήταν 1,2 δευτερόλεπτα ταχύτερη σε σύγκριση με το 2019) αυτό έκανε τους τελικούς γύρους του Βρετανικού Grand Prix ιδιαίτερα δύσκολους, ως συνέπεια των μεγαλύτερων δυνάμεων που ασκήθηκαν στα ελαστικά, δυνάμεις που δεν είχαν μέχρι σήμερα ασκηθεί ποτέ πάνω σε ελαστικά της Formula 1.

Το συνολικό αποτέλεσμα ήταν οι πιο απαιτητικές συνθήκες λειτουργίας για τα ελαστικά. Αυτά οδήγησαν στο μπροστινό αριστερό ελαστικό (το οποίο είναι γνωστό ότι καταπονείται περισσότερο στο Silverstone) να τεθεί υπό μεγάλη πίεση μετά από πολύ μεγάλο αριθμό γύρων, με την προκύπτουσα υψηλή φθορά που σημαίνει ότι ήταν λιγότερο προστατευμένο στις τόσο ακραίες δυνάμεις που παράγουν τα μονοθέσια.

ΠΗΓΗ: