Motorsport Stories #10: Εις μνήμην!

    3
    motorsport-stories-#10:-Εις-μνήμην!

    H Andretti Racing ανακοίνωσε πως υπέγραψε συμβόλαιο με τη χήρα του Dan Wheldon, ώστε ο 12χρονος Sebastian και ο 10χρονος Oliver να έχουν αγωνιστική εκπαίδευση και καθοδήγηση επαγγελματικού επίπεδου.

    Για κάποιον λόγο που ακόμη δεν μπορώ να εξηγήσω, το ατύχημα του Οκτωβρίου του 2011, στα Indycar, όπου έχασε τη ζωή του ο Dan Wheldon με είχε συγκλονίσει σαν να το είχα ζήσει από κοντά.

    Ίσως επειδή είχε αρχίσει ήδη να μεγαλώνει το ενδιαφέρον μου για το motorsport των ΗΠΑ ή πιθανώς γιατί με επενέφερε στην πραγματικότητα, η οποία εξακολουθεί και σήμερα να είναι πως οι αγώνες είναι επικίνδυνο σπορ χωρίς εξαιρέσεις. Σε κάθε περίπτωση μου κόστισε και η μνήμη είναι χαραγμένη βαθιά μέσα μου, όπως αποδείχτηκε όταν συγκινήθηκα στο άκουσμα της είδησης για τους δύο γιους του Dan Wheldon.

    Το Σάββατο του 2ου φετινού αγώνα στα Indycar, στο Saint Petersburg. Το προηγούμενο Σάββατο δηλαδή η Andretti Racing ανακοίνωσε πως υπέγραψε συμβόλαιο με τη χήρα του Dan Wheldon, ώστε ο 12χρονος Sebastian και ο 10χρονος Oliver να έχουν αγωνιστική εκπαίδευση και καθοδήγηση επαγγελματικού επίπεδου.

    Ο Andretti δεν επέλεξε τυχαία αυτήν την ημέρα. Στο σιρκουί πόλης του Saint Petersburg, ο Dan Wheldon είχε πάρει την πρώτη του νίκη στο IRL, όπως το λέγαμε τότε και έκτοτε επέλεξε να την κάνει πατρίδα του, καθώς είχε έρθει από την Αγγλία, πολλά υποσχόμενος.

    Εκεί έζησε και έφτιαξε την οικογένειά του λοιπόν και εκεί τιμήθηκε μετά τον θάνατό του σαν τοπικός ήρωας. Λογικό ήταν να επιλέξει αυτόν τον αγώνα ο Andretti με την ομάδα του οποίου ο Wheldon είχε όντως μια πολύ ιδιαίτερη σχέση.

    «Ο Dan ήταν οικογένεια για εμάς και βλέπουμε πολλά χαρακτηριστικά του στα παιδιά», είπε μεταξύ άλλων ο Michael Andretti. Ο Dan Wheldon είχε πάρει με την Andretti Green Racing τις εννέα από τις 16 νίκες που σημείωσε συνολικά στην δεκαετή καριέρα του στα Indy και φυσικά τον μοναδικό τίτλο που κατέκτησε, το 2005. Εκείνη την μαγική χρονιά για τον ίδιο είχε αναδειχτεί νικητής για πρώτη φορά στο Indy 500.

    Στη συνέχεια είχε μετεγγραφεί στην Chip Ganassi Racing όπου έμεινε για άλλα δυόμισι χρόνια περίπου και αφού η καριέρα του είχε περάσει στην τελική ευθεία, το 2011 σε ηλικία 33 ετών, είχε συμφωνήσει με τον Sam Schmidt σε ένα περιορισμένο πρόγραμμα αγώνων, κατά βάση τα 500 μίλια της Ινδιανάπολης.

    Αυτή ήταν η τελευταία του νίκη, πέντε μήνες πριν εμπλακεί στο σοκαριστικό ατύχημα, 15 μονοθεσίων στο oval του Las Vegas. Το πρωί εκείνης της ημέρας, της 16ης Οκτωβρίου του 2011, είχε υπογράψει με τον Michael Andretti για την επιστροφή του το 2012, προκειμένου να ολοκληρώσει την καριέρα του όπως του άρμοζε.

    ΠΗΓΗ: