16.5 C
Athens, GR
Τρίτη, Απρίλιος 13, 2021
Αρχική AUTO MOTO enkinisi.gr Mini Pacesetter. Απόδειξη ο εξηλεκτρισμός ταιριάζει στο JCW.

Mini Pacesetter. Απόδειξη ο εξηλεκτρισμός ταιριάζει στο JCW.

0
mini-pacesetter-Απόδειξη-ο-εξηλεκτρισμός-ταιριάζει-στο-jcw.

Η Mini μπαίνει στο club των εταιριών που προμηθεύουν το αυτοκίνητο ασφαλείας για ένα πρωτάθλημα παρουσιάζοντας το “Pacesetter”, ως το επίσημο FIA Formula E Safety Car αλλά ίσως πιο σημαντικά, ως ένα πρωτότυπο που αποδεικνύει ότι ο εξηλεκτρισμός ταιριάζει στη Mini. Το Mini Pacesetter είναι το αποτέλεσμα μίας συνεργασίας άνευ προηγουμένου ανάμεσα στην Mini Design, την BMW Motorsport, την FIA και την Formula E και χρησιμοποιεί ως βάση το Mini Cooper SE για να το διανθίσει με την… σπίθα του John Cooper Works.

Αναφορικά με το κινητήριο σύνολο του Pacesetter, μπορούμε να πούμε ότι δεν έχει αλλάξει τίποτα. Άρα, το αυτοκίνητο ασφαλείας της αγγλικής φίρμας διαθέτει 184 ίππους και 280 Nm ροπής χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα αλλά η δίαιτα στην οποία έχει υποβληθεί η one-off δημιουργία σημαίνει ότι η βελτίωση των επιδόσεων είναι κάτι παραπάνω από αισθητή. Η μείωση του χρόνου που απαιτείται για την επίτευξη των 100 km/h από στάση κατά 0,6 δευτερόλεπτα είναι απλά μία ένδειξη των δυνατοτήτων του Pacesetter αφού σύμφωνα με την Mini, το συνολικό βάρος του μειώθηκε κατά 130 κιλά παρά την πρόσθεση εξοπλισμού ασφαλείας όπως το roll-cage, οι ζώνες 6 σημείων και το σύστημα πυρόσβεσης. Βέβαια, στον βωμό των επιδόσεων έπρεπε να θυσιαστούν τα πίσω καθίσματα, το σύστημα infotainment και το εσωτερικό των θυρών ενώ απαραίτητη ήταν και η χρήση ανθρακονημάτων για το τιμόνι και την κεντρική κονσόλα, αλλά τι να κάνεις; Αυτό είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώσεις.

Κατά τα άλλα, η Mini εφοδίασε το νέο, ηλεκτρικό Safety Car της με νέα, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αύξησε το μετατρόχιο κατά 10 χιλιοστά, τοποθέτησε το σύστημα πέδησης από το τρέχον JCW GP και ένα πλήρες bodykit που… αγριεύει το Cooper SE και βελτιώνει την αεροδυναμική του απόδοση. Η επίσημη πρεμιέρα του Mini Pacesetter θα γίνει στις 10 Απριλίου, κατά τη διάρκεια του δεύτερου event του πρωταθλήματος της Formula E στη Ρώμη και πίσω από το τιμόνι θα είναι ο Bruno Correia.

ΠΗΓΗ: