Maserari MC20: H επιστροφή της ιταλικής ελίτ

0
1
maserari-mc20:-h-επιστροφή-της-ιταλικής-ελίτ

Έξι χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση του Alfieri, η Maserati τηρεί την υπόσχεσή της παραδίδοντας στο κοινό της ένα υψηλών αξιώσεων coupe που αν και λίγη σχέση έχει αισθητικά όσο και τεχνολογικά με το προαναφερθέν πρωτότυπο, η MC20 όπως ονομάζεται, υπερβαίνει τις προσδοκίες του concept car.

Ξεκινώντας εκ των έσω, αξίζει να σημειωθεί ότι η MC20 σχεδιάστηκε υπό το σκεπτικό να προσφέρει και ηλεκτροκίνητη έκδοση. Αρχικά ωστόσο εφοδιάζεται με ένα νέας τεχνολογίας V6 κινητήρα ο οποίος έχει σχεδιαστεί και κατασκευάζεται από την Maserati. Για την ακρίβεια ο Nettuno όπως ονομάζεται ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 είναι ο πρώτος κινητήρας που η φίρμα της Modena έχει εξελίξει και κατασκεύασε εδώ και εικοσαετία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη σημασία του.

Σε ό,τι αφορά τις ικανότητές του κινητήρα των 3,0 λίτρων, εξασφαλίζει στην MC20 ισχύ 622 ίππων και 730 Nm ροπής και την ικανότητα, με τη συνδρομή ενός οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα. Παράλληλα η μέγιστη ταχύτητα του ιταλικού coupe διαμορφώνεται σε 323 χλμ./ώρα.

Πλην των απόλυτων μεγεθών, αξιοποιώντας τεχνολογία εμπνευσμένη από την F1 ο κινητήρας διαθέτει ένα δεύτερο θάλαμο καύσης φροντίζοντας για την απρόσκοπτη, συνεχή απόδοση της γενναιόδωρης ισχύος προσφέροντας έτσι στην MC20 του συνολικού βάρους των 1.500 την καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο στην κατηγορία της η οποία διαμορφώνεται σε 2,3 κιλά.

Κυρίαρχο ρόλο στο χαμηλό βάρος της κατασκευής παίζει το monocoque σωληνωτό πλαίσιο από ανθρακόνημα το οποίο έχει σχεδιαστεί από την Maserati σε συνεργασία με τον κατασκευαστή Dallara. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλαίσιο μπορεί να υποστηρίξει τόσο τον παραπάνω κινητήρα όσο και ένα ηλεκτρικό σύνολο με ελάχιστες τροποποιήσεις. Επίσης εξαρχής έχει προβλεφθεί και ανοιχτή έκδοση για την MC20 πολλαπλασιάζοντας τις επιλογές της.

Αν και η ιταλική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει το σύνολο των τεχνικών χαρακτηριστικών για την ηλεκτροκίνητη έκδοση, υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, μέγιστη ταχύτητα 310 χλμ. σε συνδυασμό με ηλεκτρική αυτονομία 323 χλμ.

Το ανθρακόνημα αποτελεί το κυρίαρχο υλικό και για το εσωτερικό επενδύοντας την κεντρική κονσόλα, το τιμόνι και τα paddles. Το υπόλοιπο της καμπίνας επενδύεται με ένα μείγμα από Alcantara και παραδοσιακό δέρμα με μπλε ραφές και λεπτομέρειες. Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας δεσπόζει μια οθόνη αφής 10,3 ιντσών η οποία συνδυάζεται με αντίστοιχου μεγέθους πίνακα οργάνων. Αμφότερα υπόσχονται πολλαπλές επιλογές ως προς την παραμετροποίηση και τις ενδείξεις ενώ, η MC20 προσφέρει περισσότερη συνδεσιμότητα από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της φίρμας, επιτρέποντας στον οδηγό της να ενημερώνεται για στοιχεία που αφορούν την ασφάλεια, τα προβλεπόμενα service και άλλα μέσω του smartphone του.

Μιλώντας για παραμετροποίηση, αξίζει να σημειωθεί ότι παραδοσιακά η MC20 προσφέρει τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Wet, GT, Sport και Corsa) τα οποία είναι προσβάσιμα μέσω του επιλογέα ενώ στην προκειμένη περίπτωση διατίθεται και η δυνατότητα απενεργοποίησης του ESC και του δυναμικού συστήματος ελέγχου ευστάθειας, προς όφελος μιας πιο σκληροπυρηνικής εμπειρίας. Το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία μιας ενεργής, αυτόματα ρυθμιζόμενης ανάρτησης με βάση το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης που αποτελείται από διπλά ψαλίδια και ενεργά αμορτισέρ που αυξομειώνουν την απόσταση από το έδαφος.

Γράψτε το σχόλιό σας

ΠΗΓΗ: