13.3 C
Athens, GR
Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου, 2021
Αρχική AUTO MOTO enkinisi.gr Legende Automobiles Renault 5 Turbo 3. Σε άλλο επίπεδο!

Legende Automobiles Renault 5 Turbo 3. Σε άλλο επίπεδο!

0
legende-automobiles-renault-5-turbo-3.-Σε-άλλο-επίπεδο!

Η κατηγορία των restomods είναι μία από αυτές που γνωρίζουν άνθιση τα τελευταία χρόνια. Όσο οι κανονισμοί εκπομπών ρύπων γίνονται αυστηρότεροι και το μέλλον της αυτοκίνησης οδεύει ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση, τόσο εμφανίζονται μικρές εταιρίες που ποντάρουν στη νοσταλγία της δεκαετίας του ’70, του ’80 και του ’90 για να πουλήσουν τα τεχνολογικά αναβαθμισμένα, εμβληματικά μοντέλα του παρελθόντος. Ένα από α πιο πρόσφατα παραδείγματα είναι η Kimera EVO37 ενώ δίπλα της, μπορεί να σταθεί τώρα και το Renault 5 Turbo 3 της Legende Automobiles.

Το αμάξωμα διατηρεί όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μας έκαναν να αγαπήσουμε το Renault 5 Turbo. Πρησμένα φτερά,  μεγάλοι αεραγωγοί, τονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα και μία ωμή “eightίλα” που διανθίζεται αρμονικά από μοντέρνες πινελιές όπως τα νέα φωτιστικά σώματα, το κατά κύριο λόγο ανθρακονημάτινο αμάξωμα ώστε να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα το βάρος και οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος σε “old school” διαστάσεις 16 ιντσών εμπρός και 17 πίσω. Όλα τα αεροδυναμικά στοιχεία που βλέπεις είναι πλήρως λειτουργικά, από τις αεροκουρτίνες στις πίσω κολώνες, στην μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και τον μεγάλο διαχύτη που ενσωματώνεται στον πίσω προφυλακτήρα ενώ η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και στις 4 άκρες.

Η ίδια φιλοσοφία συνεχίζεται και στην καμπίνα. Ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων αντικαθιστά τα κλασικά, αναλογικά όργανα και ένα σύστημα διζωνικού, αυτόματου κλιματισμού κρατάει δροσερούς τους επιβάτες αλλά δεν θα πρέπει να συνηθίσουν την πολυτέλεια καθώς τα υπερ-λεπτα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί ώστε να παρέχουν την καλύτερη δυνατή στήριξη, το τιμόνι με τις δύο ακτίνες θυμίζει περασμένες εποχές και ο εντυπωσιακός επιλογέας του μηχανικού κιβωτίου απαιτεί “χέρια” και προσοχή. Οι αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας και ο κλωβός ασφαλείας δε, κάνουν ξεκάθαρο τον προσανατολισμό του Renault 5 Turbo 3, καθώς στο κέντρο του αυτοκινήτου κρύβεται ένας 4-κύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας με 400 άλογα. Ελαφρύ, κεντρομήχανο και πισωκίνητο. Σίγουρα πανάκριβο, αλλά η τιμή του παραμένει άγνωστη προς το παρόν. Αναμφίβολα πολύ ειδικό, η Legende Automobiles απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς γι’ αυτή την δημιουργία της.

ΠΗΓΗ: