Lamborghini: Υβριδικός ο διάδοχος της Aventador και νέο 4θέσιο EV

0
lamborghini:-Υβριδικός-ο-διάδοχος-της-aventador-και-νέο-4θέσιο-ev

Μιλώντας στο βρετανικό Autocar, ο CEO της Lamborghini Stephan Winkelmann ξεδίπλωσε τα επερχόμενα πλάνα της ιταλικής εταιρείας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Η Lamborghini παίρνει και αυτή… σειρά αποδεχόμενη με τον δικό της τρόπο το «ρεύμα» εξηλεκτρισμού που πλέον αποτελεί τον κανόνα, παρά την εξαίρεση, στο σύγχρονο αυτοκινητικό στερέωμα.

Ο Stephan Winkelmann, ο άνθρωπος που ηγείται της προσπάθειας εξηλεκτρισμού της μάρκας – και όχι μόνο – ανέφερε σε συνέντευξη που δημοσιεύει σήμερα η ηλεκτρονική έκδοση του βρετανικού Autocar ότι ο V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας της Lamborghini στο μοντέλο που διαδεχθεί την Aventador το 2023, θα διαθέτει στο «πλευρό» ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Ταυτόχρονα, ο Γερμανός με τις Ιταλικές ρίζες, αποκάλυψε ότι η Lamborghini σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα νέο, 4θεσιο όχημα με αμιγώς ηλεκτροκίνητη μονάδα κίνησης.

«Η Aventador ήταν το πρώτο αυτοκίνητο, το 2011, με το οποίο ασχολήθηκα από την αρχή. Ξεκινήσαμε την εξέλιξη του αυτοκινήτου το 2007, οπότε έχω μια πολύ ιδιαίτερη σχέση με την Aventador. Είναι το πιο επιτυχημένο V12 αυτοκίνητο που έχουμε κατασκευάσει ποτέ και ένα αυτοκίνητο που έχει πολλές εκδόσεις. Ναι, η Ultimae είναι το τελευταίο του είδους του. Είναι κάτι πολύ ξεχωριστό. Είναι περιορισμένης παραγωγής, και έτσι οι πελάτες μας θα το εκτιμήσουν», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Stephan Winkelmann.

Και προσέθεσε:

«Νομίζω ότι πρέπει να έχουμε τη δυνατότητα προσαρμογής. Πρέπει να αλλάξουμε, και αυτό είναι κάτι που έχει εμγάλη σημασία για την επιτυχία του αύριο. Αυτός είναι ένας από τους κανόνες της Lamborghini. Κάθε γενιά πρέπει να είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Όσον αφορά τις εκπομπές CO2, είναι μια σημαντική αλλαγή, αλλά είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτό θα λειτουργήσει. Το plug-in υβριδικό αυτοκίνητο που θα διαδεχθεί την Aventador θα έχει κινητήρα V12 και έτσι ο ήχος και η ιστορία θα παραμείνουν ζωντανοί».

Stephan Winkelmann - Lamborghini

Αναφερόμενος στη λύση «super capacitors» που είδαμε να υιοθετεί η Sian, ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας, δήλωσε:

«Πρόκειται για μια τεχνολογία-γέφυρα που δεν ικανοποιεί τις ανάγκες που έχουμε για το μέλλον για τη μείωση των εκπομπών. Το 2023-2024, όλη η σειρά των προϊόντων μας θα εξηλεκτριστεί για να μειώσουμε τις εκπομπές CO2 έως και 50% έως το 2025. Ένας πυκνωτής δεν θα μπορούσε να το επιτύχει. Πιστεύω ότι η ‘υβριδοποίηση’ είναι μια καλή λύση».

Αναφερόμενος στο μέλλον του V10 κινητήρα της Huracan, o Stephan Winkelmann είπε:

«Είναι λίγο νωρίς να το συζητήσουμε, γιατί αυτό θα συμβεί το 2024. Επικεντρωνόμαστε τώρα στο 2021, όταν θα έχουμε ένα άλλο αυτοκίνητο, δίπλα στο Ultimae, με V12 κινητήρα και super capacitors. Το 2022, θα έχουμε δύο νέα λανσαρισματα, με βάση την Huracan και την Urus, και στη συνέχεια το 2023 και το 2024 θα ‘υβριδοποιήσουμε’ ολόκληρη τη γκάμα».

Μιλώντας με ορίζοντα πενταετίας, ο CEO της Lamborghini αποκάλυψε ότι η διάσημη ιταλική εταιρεία από τη Sant’Agata θα παρουσιάσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, το οποίο θα είναι 4θεσιο «αλλά διαφορετικό από την Urus».

Αναφερόμενος μάλιστα στη μελλοντική ταυτότητα και χαρακτήρα της εταιρείας, ο Stephan Winkelmann ήταν κάτι παραπάνω από σαφής:

«Οι καιροί αλλάζουν. Οι νέες γενιές μπαίνουν στην αγορά. Πρέπει να χωρίσουμε τη μάρκα σε δύο τύπους αυτοκινήτων: τα super sport αυτοκίνητα, όπως η Huracan και η Aventador, στα οποία θέλουμε να διατηρήσουμε ζωντανούς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης για όσο μπορούμε, και στην κατηγορία των οχημάτων για τον καθημερινό οδηγό, με την Urus και το νέο, τέταρτο μοντέλο μας. Δεν επικεντρωνόμαστε πάντα σε super sport αυτοκίνητα. Και στο παρελθόν είχαμε αυτοκίνητα GT, 2+2 θέσεων, όπως η Espada και LM002».

ΠΗΓΗ: