21.4 C
Athens, GR
Σάββατο, Μάι 8, 2021
Αρχική AUTO MOTO enkinisi.gr Hyundai Santa Cruz. Ένα pickup που σπάει το καλούπι.

Hyundai Santa Cruz. Ένα pickup που σπάει το καλούπι.

2
hyundai-santa-cruz-Ένα-pickup-που-σπάει-το-καλούπι.

Η πρώτη φορά που η Hyundai αποκάλυψε την πρόθεση της να εισέλθει στην εξαιρετικά δημοφιλή αλλά και πολύ ανταγωνιστική κατηγορία των pickups ήταν με ένα concept στην έκθεση του Detroit το 2015. Για αρκετό καιρό, θεωρούσαμε ότι το εν λόγω πρωτότυπο δεν θα προχωρούσε στην παραγωγή αλλά 6 χρόνια μετά, η Hyundai μας διαψεύδει λανσάροντας, δυστυχώς στην αγορά της Β. Αμερικής, το ολοκαίνουριο Santa Cruz. Ένα pickup που η ίδια η εταιρία αρνείται να το αποκαλέσει έτσι, προτιμώντας τον όρο “Sport Adventure Vehicle”.

Αυτό δεν συμβαίνει επειδή η κορεατική φίρμα θέλει να το παίξει εναλλακτική και μοδάτη αλλά επειδή το Santa Cruz λανσάρεται στην αγορά όχι ως ένας σκληροτράχηλος εργάτης αλλά ως ένα lifestyle όχημα γι’ αυτούς που προτιμούν ή χρειάζονται την ανοιχτή καρότσα έναντι ενός κλασικού πορτ-μπαγκάζ. Έτσι, στο Santa Cruz θα έχουν στη διάθεση τους μία καρότσα μήκος 1.270 χιλιοστών με tonneu (κάλυμμα) το οποίο κλειδώνει για επιπλέον ασφάλεια καθώς και την ευελιξία και την αποδοτικότητα ενός SUV.

Το Hyundai Santa Cruz θα προσφέρεται με έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων που σε ατμοσφαιρική μορφή παράγει 190+ άλογα και 244+ Nm ροπής και σε υπερτροφοδοτούμενη, 275+ ίππους και 420+ Nm ροπής. Σε κάθε περίπτωση, συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ένα σύστημα τετρακίνησης και επιτρέπει στο “Sport Adventure Vehicle” της Hyundai να ρυμουλκήσει έως 1.600 ή 2.300 κιλά αντίστοιχα.

Αναφορικά με το design, το Santa Cruz κερδίζει τις εντυπώσεις με την πρώτη ματιά χρησιμοποιώντας την επιβλητική μάσκα του νέου Tucson και προσθέτοντας ορισμένες off-road πινελιές όπως τα τονισμένα φτερά (που “γεμίζουν” με ζάντες ελαφρού κράματος έως 20 ιντσών) και τα προστατευτικά στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Στο πίσω μέρος παρατηρούμε τα νέα φωτιστικά σώματα που δεν μοιάζουν με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της Hyundai ενώ το εσωτερικό ακολουθεί την ίδια διαμόρφωση με το Tucson προσφέροντας όχι μόνο δύο οθόνες 10.0 ιντσών (στις ακριβότερες εκδόσεις) αλλά και ολόκληρο το πακέτο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν η κορεατική φίρμα σκοπεύει να λανσάρει το νέο Santa Cruz και σε άλλες αγορές πέραν αυτών των Η.Π.Α. και του Καναδά.

ΠΗΓΗ: