H Peugeot δίνει τις πρώτες φωτογραφίες του hypercar για το Le Mans

0
1
h-peugeot-δίνει-τις-πρώτες-φωτογραφίες-του-hypercar-για-το-le-mans

Ήταν Κυριακή, 14 Ιουνίου του 2009 όταν η Peugeot με το 908 HDi και οδηγούς τους Alexander Wurz, Mark Gene και David Brabham (ναι, τον γιο του Sir Jack Brabham) έγραψε το όνομα της με χρυσά γράμματα στο βιβλίο με τους νικητές του θρυλικού αγώνα αντοχής 24 ωρών στο Le Mans. Αυτή ήταν η τρίτη νίκη (1992 και 1993 οι προηγούμενες) της γαλλικής εταιρίας στον διάσημο αγώνα αντοχής, με την Peugeot Sport να ανακοινώνει στις 18 Ιανουαρίου του 2012 ότι αποχωρεί από το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC).

1

Ωστόσο, πριν ακριβώς δέκα μήνες -και αφού έχει ξεπεράσει τις οικονομικές της δυσκολίες- ανακοίνωσε ότι επιστρέφει στην κορυφαία κατηγορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής (WEC) της FIA από το 2022, καθώς και στον διάσημο 24ωρο αγώνα του Le Mans.

Μέχρι σήμερα είχε γίνει γνωστό ότι η Peugeot θα συνεργαστεί με την ελβετική ιδιωτική ομάδα της LMP1, Rebellion Racing, με μακροχρόνια ανάμειξη στο άθλημα, προκειμένου να εξελίξουν από κοινού το νέο αγωνιστικό. Ωστόσο σήμερα, η Peugeot Sport έκανε γνωστό ότι έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη του υβριδικού αγωνιστικού hypercar, σε συνεργασία με την γαλλική εταιρία πετρελαίου και φυσικού αερίου, Total. O σχεδιασμός του αγωνιστικού αναφέρεται ως “Neo Performance”, η απόδοση του οποίου θα φτάνει τα 500 kW (περίπου 680 άλογα) και θα είναι τετρακίνητο.

2

Στον εμπρός άξονα θα υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 200 kW, με το αγωνιστικό να είναι βαρύτερο σε σχέση με τα σημερινά. Επιπλέον, το μήκος των αγωνιστικών της hypercar κατηγορίας θα είναι μεγαλύτερο από τα σημερινά της LMP1, φτάνοντας τα 5 μέτρα (έναντι των 4,65 μ.), όπως επίσης και το πλάτος (2 μέτρα, έναντι του 1,9 μ.).

Βάσει των κανονισμών του WEC, για να μπορεί να ένα αγωνιστικό hypercar να συμμετέχει στη κατηγορία Hypercar του WEC, τόσο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, όσο και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας στον μπροστά άξονα που θα χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα αγωνιστικά, θα πρέπει να βασίζονται σε συστήματα παραγωγής.

3

Για να πάρει έγκριση τύπου το αγωνιστικό και να συμμετέχει στην hypercar κατηγορία του WEC, ο κατασκευαστής θα πρέπει να βγάλει στην παραγωγή τουλάχιστον 20 αυτοκίνητα της έκδοσης δρόμου του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι μελλοντικά θα δούμε τη Peugeot να βγάζει στον δρόμο μια εκδοχή αυτού του αγωνιστικού.

ΠΗΓΗ: