H Hyundai θα αντικαταστήσει τις μπαταρίες όλων των Kona Electric

1
h-hyundai-θα-αντικαταστήσει-τις-μπαταρίες-όλων-των-kona-electric

Τον Φεβρουάριο του 2018 η Hyundai παρουσίασε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Kona, με την κυκλοφορία του μοντέλου να ξεκινά τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Μέχρι τα τέλη Ιουνίου του 2020, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της Hyundai είχε καταφέρει να ξεπεράσει τις 103.719 πωλήσεις, με τις παραδόσεις εκτός Κορέας να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από 75% του συνολικού όγκου πωλήσεων.

Κάπου εκεί, όμως, η εξαιρετικά θετική ανταπόκριση του κοινού πάγωσε, καθώς τον περασμένο Οκτώβριο έγινε γνωστή η πρώτη ανάκληση 25.564 Kona Electric στη Νότια Κορέα, επειδή υπάρχει περίπτωση να προκληθεί βραχυκύκλωμα στη μπαταρία υψηλής τάσης του αυτοκινήτου, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πυρκαγιά. Λίγες ημέρες αργότερα στο νούμερο της ανάκλησης προστέθηκαν 51.000 αυτοκίνητα, τα οποία είχαν πουληθεί σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Κίνα, για τον ίδιο λόγο.

1

Αυτό αναπόφευκτα προκάλεσε τις αντιδράσεις των καταναλωτών, με την Huyndai να βρίσκεται αντιμέτωπη με δικαστικές αγωγές στη Νότια Κορέα, και σύμφωνα με νέες αναφορές από τη Νότια Κορέα η εταιρία θα αντικαταστήσει τις μπαταρίες των -σχεδόν- 77.000 Kona Electric. Ταυτόχρονα θα αντικαταστήσει και τις μπαταρίες που φέρουν τα Ioniq PHEV, Ioniq Electric και 230 ηλεκτρικών λεωφορείων που και αυτά φορούν μπαταρίες της LG Chem.

Έρευνες της Hyundai αποκάλυψαν ότι το πρόβλημα εντοπίζεται σε ένα διαχωριστικό ανάμεσα στα στοιχεία της μπαταρίας και αυτό ήταν υπεύθυνο για περισσότερες από δώδεκα φωτιές σε Kona Electric από το 2018. To πρόβλημα δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω ενημέρωσης λογισμικού και απαιτεί την αντικατάσταση ολόκληρης της μπαταρίας. Τα μοντέλα Kona EV που ενδεχομένως θα αλλάξουν μπαταρία κατασκευάστηκαν μεταξύ Σεπτεμβρίου 2017 και Μαρτίου 2020, και φημολογείται ότι οι μπαταρίες της LG Chem θα αντικατασταθούν από τις αντίστοιχες της SK Innovation, τις οποίες χρησιμοποιεί το Kia e-Soul και e-Niro.

ΠΗΓΗ: