GP Sakhir 2020, FP2: O Russell ξανά στην κορυφή

3
gp-sakhir-2020,-fp2:-o-russell-ξανά-στην-κορυφή

Στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά στην πίστα του Sakhir με την εξωτερική χάραξη, Ο George Russell τερμάτισε στην ίδια θέση που πήρε στο FP1, καθώς με χρόνο μόλις 54,713 δευτ. έβαλε τον εαυτό του στην κορυφή του πίνακα των χρόνων, ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο μια εντυπωσιακή ημέρα. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Max Verstappen, όντας 0,128 δευτ. πιο αργός από τον Βρετανό, με τον οδηγό της Red Bull να παραπονιέται διαρκώς για υποστροφή στο μονοθέσιο του. Τον τρίτο χρόνο της περιόδου σημείωσε ο Sergio Perez, όντας πολύ κοντά στην κορυφή.

Και στο FP2 είδαμε όλους τους οδηγούς να δυσκολεύονται να ολοκληρώσουν έναν απόλυτα καθαρό γύρο, γύρω από τη σφιχτή εξωτερική διαδρομή της πίστας. Αυτή έχει μήκος μόλις 3,5 χιλιομέτρων, όντας μόλις 200 μέτρα μεγαλύτερη από αυτήν στο Μονακό. Όλες οι ομάδες χρησιμοποίησαν το πρώτο μισάωρο για τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων, με τον Russell να δείχνει ότι εξοικειώνεται με το νέο του “εργασιακό” περιβάλλον, παρότι ήταν δύο δέκατα πιο αργός από ό,τι στο FP1.

1Τα highlights

Ξεκίνησε η παραγωγή του Skoda Enyaq iV

Ο Valtteri Bottas δεν ένιωσε ποτέ άνετα μέσα στην W11, και οι δύο ταχύτεροι του γύροι διεγράφησαν καθώς βγήκε εκτός ορίων πίστα. Ωστόσο, ακόμα και αυτοί οι χρόνος ήταν πιο αργοί από τον αντίστοιχο του teammate του. Η επίδοσή του Φιλανδό στο FP2 ήταν χειρότερη από αυτήν στο FP1, σημειώνοντας τον 11ο χρόνο με την σκληρή γόμα της Pirelli.

Εκτός του Verstappen, και ο teammate του στη Red Bull, Alex Albon, παραπονέθηκε για έντονη υποστροφή της RB16. Ένας καλός γύρος από τον Esteban Ocon τον έφερε στην τέταρτη θέση, με τον Γάλλο να είναι το τελευταίος που σημείωσε χρόνο κάτω από τα 55 δευτ., υποδηλώνοντας ότι η Renault ίσως βολεύεται καλύτερα στην χάραξη που ευνοεί την χαμηλή κάθετη δύναμη.

Μετά την πέμπτη θέση του Albon, βρέθηκε η AlphaTauri του Daniil Kvyat, με τον Ρώσο να δείχνει δυνατός και στις δύο περιόδους της Παρασκευής, καθώς τερμάτισε μπροστά από τη δεύτερη Racing Point του Lance Stroll και τη δεύτερη Renault του Daniel Ricciardo. Ο Pierre Gasly και ο Carlos Sainz ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, με τον οδηγό της McLaren να διαμαρτύρεται για απώλεια συγχρονισμού στις σχέσεις του κιβωτίου. Πρόβλημα εμφάνισε και το μονοθέσιο του Lando Norris, εκτός από τη ζημιά στο πάτωμα της MCL35, που προκάλεσε ο Βρετανός.

Πίσω από τον Bottas, στην 12η θέση ήταν ο Kimi Raikkonen μπροστά από τον teammate του στην Alfa Romeo, Antonio Giovinazzi, ενώ ο Kevin Magnussen ήταν 14ος, μπροστά από τη Williams του Nicholas Latifi. Εν τω μεταξύ, η Ferrari θα ήθελε να ξεχάσει το FP2, καθώς ο Sebastian Vettel δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τον 16ο χρόνο, έχοντας δύο εξόδους. Τουλάχιστον το μονοθέσιο του ήταν υγιές, καθώς ο  Charles Leclerc έμεινε όλο την περίοδο στα pits, καθώς η SF1000 του αντιμετώπισε πρόβλημα μετάδοσης με κομμένο ημιαξόνιο, με τον Μονεγάσκο να είχε ολοκληρώσει μόλις δύο γύρους, μη χρονομετρημένους.

2Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 George Russell Mercedes 54.713 48
2 Max Verstappen Red Bull Honda 54.841 +0.128 δευτ. 43
3 Sergio Perez Racing Point Mercedes 54.866 +0.153 δευτ. 52
4 Esteban Ocon Renault 54.940 +0.227 δευτ. 50
5 Alexander Albon Red Bull Honda 55.036 +0.323 δευτ. 42
6 Daniil Kvyat AlphaTauri Honda 55.068 +0.355 δευτ. 58
7 Lance Stroll Racing Point Mercedes 55.104 +0.391 δευτ. 44
8 Daniel Ricciardo Renault 55.124 +0.411 δευτ. 47
9 Pierre Gasly AlphaTauri Honda 55.133 +0.420 δευτ. 48
10 Carlos Sainz McLaren Renault 55.258 +0.545 δευτ. 39
11 Valtteri Bottas Mercedes 55.321 +0.608 δευτ. 52
12 Kimi Räikkönen Alfa Romeo Ferrari 55.484 +0.771 δευτ. 54
13 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Ferrari 55.533 +0.820 δευτ. 57
14 Kevin Magnussen Haas Ferrari 55.738 +1.025 δευτ. 49
15 Nicholas Latifi Williams Mercedes 55.784 +1.071 δευτ. 52
16 Sebastian Vettel Ferrari 55.830 +1.117 δευτ. 43
17 Lando Norris McLaren Renault 56.031 +1.318 δευτ. 14
18 Pietro Fittipaldi Haas Ferrari 56.110 +1.397 δευτ. 56
19 Jack Aitken Williams Mercedes 56.260 +1.547 58
20 Charles Leclerc Ferrari 2

ΠΗΓΗ: