Ford: Αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρική γκάμα στην Ευρώπη έως το 2030

3
ford:-Αποκλειστικά-αμιγώς-ηλεκτρική-γκάμα-στην-Ευρώπη-έως-το-2030

Η Ford ανακοίνωσε σήμερα ότι κάθε μοντέλο στην ευρωπαϊκή της γκάμα θα είναι διαθέσιμο ως plug-in υβριδικό (PHEV) ή ηλεκτρικό όχημα (EV) έως τα μέσα του 2026, πριν αυτή γίνει αμιγώς ηλεκτρική έως το 2030.

Η εταιρεία αναφέρει ότι για τα επαγγελματικά της οχήματα, τα οποία είναι το κλειδί για τη διασφάλιση της ανάπτυξης και της κερδοφορίας, η ηλεκτροποίηση τους θα πάρει περισσότερο χρόνο. Μέχρι το 2030, η Ford εκτιμά ότι τα 2/3 των πωλήσεων των επαγγελματικών οχημάτων της θα αντιπροσωπεύονται από plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά σύνολα.

Μέχρι το 2024, τα Transit και Tourneo θα προσφέρονται σε PHEV και ηλεκτρικές εκδόσεις, μαζί με τους συμβατικούς κινητήρες.

Προκειμένου να επιτύχει τους φιλόδοξους -φιλικούς προς το περιβάλλον- στόχους της, η Ford θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια (€830 εκατ.) στο εργοστάσιο της στην Κολωνία της Γερμανίας, ώστε να προετοιμαστεί για τη παραγωγή ηλεκτρικών.

Το εργοστάσιο θα μετονομαστεί σε κέντρο ηλεκτροδότησης Ford Κολωνίας (Ford Cologne Electrification Centre), και θα ξεκινήσει την παραγωγή ενός νέου ηλεκτρικού επιβατικού αυτοκινήτου για την ευρωπαϊκή αγορά από το 2023.

Αυτό θα βασίζεται στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική MEB του Volkswagen Group -την ίδια που χρησιμοποιούν τα ID.3 και ID.4- ως μέρος μιας στρατηγικής συμφωνίας ανταλλαγής πλατφορμών μεταξύ των δύο εταιρειών. Η Ford έχει τη δυνατότητα να βγάλει στην αγορά και ένα δεύτερο ηλεκτρικό, που επίσης θα παράγεται στην Κολωνία χρησιμοποιώντας τη MEB πλατφόρμα.

Το πρώτο ηλεκτρικό της Ford για την Ευρώπη θα κατασκευάζεται -αρχικά- παράλληλα με το υπάρχον Fiesta στη εργοστάσιο της στη Κολωνία, με την παραγωγή των κινητήρων Ecoboost της εταιρείας να συνεχίζεται στο εργοστάσιο κινητήρων του εν λόγω εργοστασίου.

Ο πρόεδρος της Ford Ευρώπης, Stuart Rowley, αναφέρθηκε στο εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων της Ford στο Dagenham του Λονδίνου, ως σημαντικό μέρος της εταιρίας, αναγνωρίζοντας ότι οι πετρελαιοκινητήρες εξακολουθούν να έχουν μεγάλη ζήτηση, ιδίως στην επαγγελματική κατηγορία. Ωστόσο, το μέλλον του Fiesta, όπως και των Focus, Puma και Kuga παραμένει ασαφές.

ΠΗΓΗ: