Ferrari: Τα κέρδη του νέου κινητήρα μπορεί να μην είναι γνωστά για τέσσερις ακόμη αγώνες

0
ferrari:-Τα-κέρδη-του-νέου-κινητήρα-μπορεί-να-μην-είναι-γνωστά-για-τέσσερις-ακόμη-αγώνες

Η ιταλική ομάδα αφιέρωσε μεγάλο μέρος της ενέργειας και του προϋπολογισμού της κατά τη διάρκεια του χειμώνα εστιάζοντας στην εξέλιξη ενός κινητήρα με ολοκαίνουριο σχεδιασμό, με στόχο να αφήσει πίσω της την περσινή χρονιά, την χειρότερη των τελευταία 40 ετών.

Ήταν ξεκάθαρο ότι η έλλειψη ταχύτητας στις ευθείες οφειλόταν εν μέρει στη μονάδα ισχύος και εν μέρει στην αεροδυναμική της SF1000, κάτι που αποδείχθηκε και από την πτώση της απόδοσης και των Alfa Romeo Racing και Haas, τα μονοθέσια των οποίων φέρουν το power unit της Ferrari.

Στον πρώτο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος, η Ferrari έπεισε ότι έχει κάνει ένα καλό βήμα προς τα εμπρός, αλλά θέλει περισσότερο χρόνο για να κρίνει καλύτερα την πρόοδο που έχει σημειωθεί σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.

Ο αθλητικός διευθυντής της Gestione Sportiva, Laurent Mekies, είπε σε πρόσφατη συνέντευξη του:

Έχουμε βελτιωθεί, χωρίς αμφιβολία, οπότε είμαστε οκ με αυτό που βλέπουμε. Αλλά υπάρχει πάντα κάτι που μπορούμε να κάνουμε για να πάρουμε τα μέγιστα στη πίστα, γιατί [στο Μπαχρέιν] ήταν ειδικές συνθήκες. Έτσι, είχαμε από τις εξαιρετικά μεγάλες θερμοκρασίες το απόγευμα, σε αγώνα τη νύχτα.

Φυσικά γνωρίζουμε ακριβώς τους αριθμούς μας, αλλά νομίζω ότι το ερώτημα είναι πως στέκεται αυτός ο αριθμός όταν λαμβάνεις υπόψη την εξέλιξη των άλλων. Και εκεί πάλι, νομίζω ότι η πραγματική απάντηση σε αυτό θα την ανακαλύψεις όταν αναλύσεις τις κατατακτήριες.

Λόγω της φύσης αυτών των εκτιμήσεων, χρειάζεσαι μερικές κατατακτήριες για να βεβαιωθείς πως έχεις έναν αξιόπιστο αριθμό, όπου μπορείς να επιστρέψεις στο εργοστάσιο και να πεις “εντάξει, παιδιά, ξέρουμε ότι έχουμε προχωρήσει, και που βρισκόμαστε σε σύγκριση με τους άλλους, και αυτό μάλλον έκαναν και οι άλλοι το χειμώνα.

Έτσι, νομίζω ότι αυτό θα συμβεί μετά από δύο, τρεις ή ίσως τέσσερις κατατακτήριες, όπου θα έχεις έναν συγκεντρωτικό αριθμό εκτιμήσεων για την απόδοση των άλλων.

Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto εξέφρασε την ανακούφισή του μετά το Grand Prix του Μπαχρέιν για το γεγονός ότι φέτος η ομάδα του κάλυψε την περσινή υστέρησή της.

Ωστόσο, δεν είναι σίγουρος για το πόσο μεγάλο είναι το βήμα προς τα εμπρός στη μονάδα ισχύος και πόσο οφείλεται στην πιο αποτελεσματική αεροδυναμική του αυτοκινήτου, λέγοντας:

Σίγουρα η μονάδα ισχύος έχει βελτιωθεί και χαίρομαι που βλέπω ότι η Sauber και η Haas έχουν προχωρήσει. Νομίζω ότι από την πλευρά μας εξελιχθήκαμε σε όλους τους τομείς που ήταν δυνατό, οπότε η αεροδυναμική είναι σίγουρα καλύτερη όσον αφορά τη συμπεριφορά και με καλή συσχέτιση. Δεν μιλάμε λοιπόν για μεμονωμένους τομείς, είναι όλο το πακέτο που τώρα είναι καλύτερο.

ΠΗΓΗ: