BMW M5 CS. Η ισχυρότερη και ταχύτερη BMW όλων των εποχών!

2
bmw-m5-cs.-Η-ισχυρότερη-και-ταχύτερη-bmw-όλων-των-εποχών!

Ξέχασε για λίγο την τεράστια, αμφιβόλου αισθητικής γρίλια της 4 Series. Ξέχνα τα μικρά και μεγάλα SUV. Αυτή είναι η ολοκαίνουρια BMW M5 CS, η κορυφαία εκδοχή του εμβληματικού super-sedan και όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η γερμανική εταιρία, το ισχυρότερο και ταχύτερο μοντέλο που έχει λανσάρει στην ιστορία της.

Ένα “εξειδικευμένο μοντέλο επιδόσεων που συνδυάζει την καθημερινή ευχρηστία με εξαιρετικές επιδόσεις στην πίστα” έχοντας ως βάση την ήδη τρομερή M5 Competition και ανεβάζοντας την ένταση στο 11 με περισσότερη δύναμη, χαμηλότερο βάρος και πιο σκληροπυρηνικό χαρακτήρα.

Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο ίδιος twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4,4 λίτρων αλλά έχει αναβαθμιστεί περαιτέρω και αποδίδει πλέον 635 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 750 Nm ροπής από τις 1.800 έως τις 5.950 σ.α.λ. Συνδυάζεται δε, με το ίδιο 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και μία ελαφρώς διαφορετική εκδοχή του συστήματος τετρακίνησης, με νέες ρυθμίσεις στο λογισμικό να μεταβάλλουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του. Έτσι, τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα, τα 200 km/h σε 10,3 δευτερόλεπτα ενώ αν συνεχίσει να πιέζει το πεντάλ του γκαζιού ο οδηγός, θα δει το ψηφιακό στροφόμετρο να δείχνει 305 km/h!

Γι’ αυτά τα… σχεδόν εξωπραγματικά νούμερα, παίζει ρόλο η αναβάθμιση του κινητήριου συνόλου αλλά εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει η μείωση του βάρους (χάρη στην ευρύτερη χρήση εξωτικών υλικών) κατά 70 κιλά σε σύγκριση με την standard M5 Competition αλλά και οι αλλαγές στα υπόλοιπα μηχανικά που μεταμορφώνουν την M5 CS στο κτήνος που είναι. Αλλαγές όπως οι πιο σκληρές βάσεις κινητήρα, τα νέα αμορτισέρ  που αρχικά, είχαν εξελιχθεί για την M8 Gran Coupe Competition και μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 7 χιλιοστά, τα νέα ελατήρια και οι ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών που ντύνονται με μαλακά Pirelli P Zero Corsa σε διάσταση 275/35 εμπρός και 285/35 πίσω. Αναβάθμιση έχουμε και στο σύστημα πέδησης που συνδυάζει 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και μονοπίστονες πίσω, με carbon-ceramic δίσκους και ζυγίζει 23 κιλά λιγότερο σε σύγκριση με την M5 Competition.

Αναφορικά με το design της M5 CS, να σημειώσουμε πως εκτός από το CFRP (Carbon Fiber Reinforced Polymer) καπό και τα ανθρακονημάτινα splitter, καλύμματα καθρεπτών, πίσω αεροτομή και διαχύτη, η κορυφαία M5 εξοπλίζεται με standard εμπρός φωτιστικά σώματα Laserlight τεχνολογίας (με νέα υπογραφή), διάφορες λεπτομέρειες σε “Golden Bronze” χρώμα και φυσικά, τα απαραίτητα σηματάκια εμπρός, πίσω και στο πλάι. Στο εσωτερικό, την παράσταση κλέβουν τα 4 μεμονωμένα ανθρακονημάτινα καθίσματα και οι επενδύσεις από Alcantara και δέρμα που προσθέτουν την δική τους νότα και κάνουν ξεκάθαρο τον προσανατολισμό του αυτοκινήτου. Όλα αυτά όμως δεν είναι καθόλου φθηνά καθώς η BMW M5 CS λανσάρεται στη Γερμανία την ερχόμενη άνοιξη με τιμή που ξεκινά από τα €180.400.

ΠΗΓΗ: