20.4 C
Athens, GR
Παρασκευή, Απρ 23, 2021
Αρχική AUTO MOTO ​​4troxoi.gr Audi: Τα πρώτα τεχνικά στοιχεία του αυτοκινήτου για το Dakar – τον...

Audi: Τα πρώτα τεχνικά στοιχεία του αυτοκινήτου για το Dakar – τον Ιούλιο η παγκόσμια πρεμιέρα

0
audi:-Τα-πρώτα-τεχνικά-στοιχεία-του-αυτοκινήτου-για-το-dakar-–-τον-Ιούλιο-η-παγκόσμια-πρεμιέρα

02 Απρ 2021

Η Audi έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες για το πρωτότυπο με το οποίο θα συμμετάσχει στο Dakar το 2022, αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων πως οι δοκιμές θα ξεκινήσουν μετά από την παγκόσμια παρουσίαση, τον ερχόμενο Ιούλιο.

Στα τέλη του 2020, η Audi είχε ανακοινώσει πως από το 2022 θα λάβει μέρος στο Dakar, με την νεοσύστατη Q Motorsport να αναλαμβάνει την ευθύνη της συμμετοχής .

Σήμερα, η γερμανική μάρκα πραγματοποίησε διαδικτυακή ενημέρωση για το καινοτόμο, όπως η ίδια το χαρακτηρίζει, πρωτότυπο, που θα κινείται με ηλεκτρική ενέργεια. Όπως έγινε γνωστό, το concept έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, ενώ το πρώτο πρωτότυπο κατασκευάζεται ήδη στις εγκαταστάσεις της Audi Sport στο Neuburg an der Donau και αναμένεται να είναι έτοιμο στα τέλη Ιουνίου. Λίγο αργότερα, τον Ιούλιο, θα γίνει η παγκόσμια παρουσίαση και έπειτα θα ακολουθήσει ένα εκτενές πρόγραμμα δοκιμών εξέλιξης από τους οδηγούς, οι οποίοι θα έχουν ανακοινωθεί τον Μάιο.

Audi Sport - Dakar

Παράλληλα, οι άνθρωποι της Audi προέβησαν σε δημοσιοποίηση των πρώτων τεχνικών πληροφοριών, που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς το νέο αγωνιστικό συνδυάζει τη χρήση ηλεκτρικών μονάδων MGU και κινητήρα εσωτερικής καύσης, με τρόπο που δεν έχουμε συνηθίσει.

Αν και οι Γερμανοί δεν αναφέρθηκαν σε αριθμητικά δεδομένα, το πρωτότυπο της Audi που είναι φυσικά τετρακίνητο αντλώντας τεχνογνωσία από το e-tron quattro του Le Mans, “δανείζεται” την ηλεκτρική μονάδα (MGU) που χρησιμοποιείται στη Formula E, η οποία σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί για τη φετινή χρονιά.

Audi Dakar

Τo όχημα της Audi Sport για το Dakar θα εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα (εμπρός και πίσω) και μπαταρία υψηλής τάσης, η οποία εξελίσσεται από την ίδια την Audi. Η φόρτιση της μπαταρίας θα γίνεται με την αρωγή ενός τρίτου ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα λειτουργεί ως γεννήτρια κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Όμως, στην εξίσωση μπαίνει και ο 4κύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας TFSΙ που χρησιμοποιούσε η Audi στο DTM. Ο συγκεκριμένος δε θα συνεισφέρει στην κίνηση καθαυτή, αλλά στη φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης, προφανώς παρέχοντας ενέργεια στον τρίτο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, εφόσον η δική του έχει εξαντληθεί στις μεγάλες ειδικές διαδρομές του Dakar.

Julius Seebach

“Με το project για το Dakar, παραμένουμε συνεπείς στη φιλοσοφία μας να χρησιμοποιούμε για πρώτη φορά νέες τεχνολογίες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, που είναι πρωτοποριακές για τα μελλοντικά επιβατικά αυτοκίνητα”, δήλωσε ο Julius Seebach, Εκτελεστικός Διευθυντής της Audi Sport και υπεύθυνος για τις αγωνιστικές δραστηριότητες της μάρκας. “Κατά την ιστορία μας στα ράλλυ, για παράδειγμα, τέτοια ήταν η εισαγωγή της τετρακίνησης και τώρα θα δοκιμάσουμε εξαρτήματα για μελλοντικά ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης υπό τις ακραίες συνθήκες του Dakar. Την ίδια στιγμή, προσφέρουμε συναρπαστικές εμπειρίες για τους πελάτες και τους οπαδούς μας”.

Andreas Roos

Παράλληλα, η Audi γνωστοποίησε ότι το project management των εργοστασιακών δραστηριοτήτων, ανέλαβε ο μέχρι πρότινος υπεύθυνος του προγράμματος της μάρκας για το DTM, Andreas Roos, ο οποίος ανέφερε για τη τη λειτουργία του κινητήριου συνόλου: “Φυσικά, θα κάνουμε τροποποιήσεις, επειδή ή έρημος έχει διαφορετικές προκλήσεις από τις πόλεις, όπου συμμετέχουμε αυτή τη στιγμή στη Formula E όπως άλματα, άμμο και πολύ μεγάλες ειδικές διαδρομές. Όμως βασικά μπορούμε να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία από τη Formula E και τα πρωτότυπα του Le Mans με το e-tron quattro”.

Σχετικά με την φόρτιση της μπαταρίας και τη χρήση του κινητήρα TFSI, o Roοs πρόσθεσε: “Ο κινητήρας είναι απίστευτα αποδοτικός και διαθέτει τις τελευταίες εξελίξεις στους τομείς του βάρους και της κατανάλωσης. Το σημαντικό είναι πως το κινητήριο σύνολο είναι πλήρως ηλεκτρικό. Ο κινητήρας TFSI χρησιμοποιείται μόνο για τη φόρτιση των μπαταριών στις ειδικές διαδρομές. Η μπαταρία πρέπει να φορτίζεται κατά την οδήγηση, καθώς δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να συμβεί αυτό στην έρημο”.

Sven Quandt

Ο επικεφαλής της συμμετοχής στο Dakar για λογαριασμό της Q Motorsport, Sven Quandt, ιδιοκτήτης της X-Raid, που κατέκτησε δύο συνεχόμενες νίκες στον αγώνα με Mini JCW Buggy και οδηγούς τους Carlos Sainz, Stephane Peterhansel, δήλωσε: “Το Dakar είναι μοναδικό και μια από τις τελευταίες μεγάλες περιπέτειες στον κόσμο. Είμαι πεπεισμένος πως μια μάρκα μπορεί να κερδίσει πολλά από τη συμμετοχή σε αυτό, ιδιαίτερα αν ακολουθήσει ένα καινοτόμο μονοπάτι όπως έκανε η Audi, που θα συμμετάσχει με ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο”.

Ράλλυ Ακρόπολις: Ποια είναι η αγαπημένη σας χωμάτινη Ειδική Διαδρομή;

ΠΗΓΗ: