5 σετ φόρμες που ακόμη κι αν δεν κάνεις γυμναστική θα σε ψήσουν να ξεκινήσεις

4
5-σετ-φόρμες-που-ακόμη-κι-αν-δεν-κάνεις-γυμναστική-θα-σε-ψήσουν-να-ξεκινήσεις

Τα ρούχα έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ψυχολογία μας γι’ αυτό οφείλεις να γυμναστείς με στυλ.

Η καθημερινότητα είναι πολύ απαιτητική ωστόσο λίγα λεπτά καθημερινής άσκησης είναι απαραίτητα για το σώμα αλλά και το πνεύμα σου. Θα ηρεμήσεις, θα αποβάλλεις όλο το στρες και φυσικά θα αποκτήσεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση με το κορμί σου.

Είναι γνωστό πως τα ρούχα που επιλέγουμε να φορέσουμε επηρεάζουν άμεσα τη διάθεση και την ψυχολογία μας γι’ αυτό δεν χρειάζεται να χάσεις το στυλ σου τις ώρες της γυμναστικής. Μην «κρύβεσαι» μέσα σε άχαρες oversized φόρμες αντίθετα πες ναι σε κομψά σετ, χρωματιστά κολάν και μπουστάκια που θα σε βάλουν για τα καλά σε αθλητικό mood.

Οι στόχοι ευεξίας που αξίζει να θέσεις

Βάλε φόρμες και ξεκίνα! Οι καλύτερες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι

via GIPHY

Jumping jacks

Στάσου με τα πόδια σου ανοιχτά σε απόσταση παράλληλη με τα ισχία σου, και με τα χέρια στα πλάγια. Στη συνέχεια, σήκωσε ταυτόχρονα τα χέρια σου προς τα πλάγια και πάνω από το κεφάλι σου. Μετά πήδα με τα πόδια σου ανοιχτά, όσο μπορείς στο ίδιο πλάτος με τους ώμους. Χωρίς παύση, ενάλλασσε γρήγορα την κίνηση. Αυτό είναι μια επανάληψη.

Windshield wipers για τέλειους κοιλιακούς

Ξάπλωσε ανάσκελα με τα χέρια τεντωμένα στο πλάι σε σχήμα Τ, πιέζοντας τους ώμους, τη σπονδυλική στήλη και τα χέρια στο πάτωμα. Σήκωσε τα πόδια λυγισμένα μέχρι τα γόνατα να βρίσκονται πάνω από τους γοφούς με τα πέλματα λυγισμένα. Αυτή είναι η αρχική θέση.

Συνεχίζοντας να πιέζεις τη σπονδυλική στήλη και τα χέρια σου στο πάτωμα και διατηρώντας τα πόδια σου σε γωνία 90 μοιρών, χαμήλωσε τα πόδια αργά και ελεγχόμενα όσο περισσότερο μπορείς προς τα αριστερά. Σφίξε τους κοιλιακούς σου για να επιστρέψεις στην αρχική θέση και επανάλαβε από την άλλη πλευρά. Αυτή είναι μία επανάληψη. Συνέχισε την άσκηση εναλλάξ.

Καθίσματα (squats)

Αν δεν κάνεις καθίσματα με μπάρα (ή βαράκι) τότε είναι η ώρα να τα ξεκινήσεις. Κάνε πλήρεις επαναλήψεις μέχρι να είσαι σε βαθιά θέση. Δεν υπάρχει κάποια άλλη άσκηση ή κάποιο μηχάνημα για να σε βοηθήσει περισσότερο να αποκτήσεις γυμνασμένα πόδια που θα θαυμάζουν όλοι.

Τι ρούχα να επιλέξεις για τις ώρες της γυμναστικής

  • Φόρμες
  • άνετα κολάν
  • μπουστάκια
  • biker shorts
  • crop tops
  • μαλακά t-shirts
Βαριέσαι τη γυμναστική; 6 εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις για εσένα

Δες τώρα μερικά από τα ωραιότερα σετ που συγκέντρωσα για εσένα ώστε να γυμνάζεσαι με ακαταμάχητο στυλ.

formes1

SUGARFREE

formes2

OYSHO

formes3

H&M

formes4

PINK WOMAN

formes5

NIKE

Πηγή κεντρικής: pexels.com

ΠΗΓΗ: