Πόσο αντέχουν στον κόφτη και χωρίς υγρά τα Focus, Civic και 206 μέχρι να “πεθάνουν”

1
Πόσο-αντέχουν-στον-κόφτη-και-χωρίς-υγρά-τα-focus,-civic-και-206-μέχρι-να-“πεθάνουν”

Το λιπαντικό του κινητήρα και το ψυκτικό υγρό του είναι ζωτικής σημασίας για την εύρυθμη λειτουργία του, την αξιοπιστία του, και την μακροζωία του. Τι γίνεται, όμως, όταν ένας κινητήρας χάσει και τα δύο αυτά συστατικά;

Μπουμ θα μου πεις, αλλά μετά από πόσα χλμ. είναι το ερώτημα. Αυτό θέλησε να απαντήσει το βρετανικό Carwow, και για να το ανακαλύψει αποστράγγιξε τα υγρά από τους κινητήρες ενός Ford Focus, ενός Honda Civic και ενός Peugeot 206, τα οποία προορίζονταν για το διαλυτήριο.

Το Focus ήταν το πρώτο που “πέθανε”, καθώς ο κινητήρας άντεξε περίπου 14 δευτερόλεπτα, πριν αρχίσει να κάνει περίεργους ήχους, ενώ στα 20 δευτ. παρέδωσε ολοκληρωτικά το πνεύμα του. Όταν συνέβη αυτό, ο κινητήρα του Peugeot άρχισε να βγάζει καπνούς, καθώς κατάφερε να αντέξει 47 δευτ. μέχρι να καταστραφεί ολοσχερώς.

Και το σοκ ήρθε από το Honda, καθώς με βράχο στο πεντάλ γκαζιού και τον κινητήρα του να “βαράει κόφτες” το μόνο που κατάφεραν είναι να ρίξουν το όριο περιστροφής του μετά από περίπου δύο λεπτά, καθώς ο κινητήρας συνέχισε να περιστρέφεται στις 4.000 σ.α.λ., αρνούμενος πεισματικά να “πεθάνει”.

Παρόλα αυτά, ο Mat Watson ήθελε απεγνωσμένα να καταστρέψει τον κινητήρα του ιαπωνικού μοντέλου. Αυτός μετά από κάποια λεπτά συνέχισε να στροφάρει έως τον κόφτη του, και τελικά “πέθανε” στα 6 λεπτά και 22 δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας του Honda άντεξε περίπου 19 φορές περισσότερο, από αυτόν του Ford.

ΠΗΓΗ: