Η McLaren εξηγεί την εκπληκτική αεροδυναμική της Elva

3
Η-mclaren-εξηγεί-την-εκπληκτική-αεροδυναμική-της-elva

Η McLaren ήθελε να κάνει την Elva το ελαφρύτερο αυτοκίνητο που έβγαλε ποτέ στην παραγωγή, γι’αυτό και είναι το πρώτο μοντέλο της βρετανικής εταιρίας που δεν διαθέτει οροφή. Στο video αυτό θα δεις τον Dan Parry-Williams, επικεφαλής του μηχανολογικού σχεδιασμού της McLaren, να μας εξηγεί πως ακριβώς λειτουργεί το σύστημα της ενεργής αεροδυναμικής AAMS (Active Air Management System), που μεταφέρει τον αέρα πάνω από την καμπίνα των επιβατών.

Αυτό το σύστημα δημιουργεί ένα εικονικού παρμπρίζ ή “φούσκα ηρεμίας” όπως το ονομάζει η McLaren, βελτιώνοντας έτσι την άνεση των επιβατών, και επιτρέπει στον οδηγό να κινείται άνετα με ταχύτητες 100-120 χλμ/ώρα χωρίς να τον ενοχλεί η έλλειψη του παρμπρίζ. Η McLaren για όσους το επιθυμούν, θα προσφέρει ένα σταθερό παρμπρίζ.

Η Elva δημιουργήθηκε προκειμένου να τιμήσει τα αγωνιστικά M1A, M1B και M1C της δεκαετίας του 1960 που κατασκεύασε ο Bruce McLaren. Η παραγωγή της θα περιοριστεί σε 399 μονάδες με τιμή τα £1.425.000 (€1.663.000) και οι πρώτες παραδόσεις του αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν προς τα τέλη του 2020.

Μηχανικά φορά τον twin-turbo V8 4,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 815 ίππων με 800 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα και έτσι είναι ταχύτερη και από την Senna.

Στον βασικό εξοπλισμό το αυτοκίνητο δεν διαθέτει ηχοσύστημα προκειμένου να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα. Ωστόσο όσοι το επιθυμούν προσφέρεται χωρίς κόστος. Τα καθίσματα, το σώμα και το πλαίσιο είναι από carbon, με τα φρένα να αποτελούνται από carbon- κεραμικούς δίσκους και δαγκάνες κατασκευασμένες από τιτάνιο.

ΠΗΓΗ: