Έτσι η Koenigsegg κατάφερε να κάνει τον 3-κύλνδρο κινητήρα της Gemera να αποδίδει 600 άλογα

6
Έτσι-η-koenigsegg-κατάφερε-να-κάνει-τον-3-κύλνδρο-κινητήρα-της-gemera-να-αποδίδει-600-άλογα

Στις αρχές του μήνα η Koenigsegg παρουσίασε τόσο το Jesko Absolut όσο και το Gemera, το πρώτο τετραθέσιο μοντέλο στην 25χρονη ιστορία της εταιρίας, με τον Christian von Koenigsegg να το χαρακτηρίζει ως Mega-GT.

1

Το αυτοκίνητο φορά ένα plug-in υβριδικό σύνολο, συνολικής απόδοσης 1.700 ίππων και 3.500 Nm ροπής. Ο twin-turbo 2,0-λιτρος, τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης, φέρει την Freevalve τεχνολογία και συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες.

Στο video αυτό θα δεις τον Jason Fenske του Engineering Explained να εξηγεί τον κινητήρα. Το όνομα του κινητήρα είναι Tiny Friendly Giant (TFG) και είναι ο πρώτος κινητήρας παγκοσμίως που δεν θα διαθέτει εκκεντροφόρους. Στον κινητήρα χωρίς εκκεντροφόρους η οδήγηση των βαλβίδων γίνεται πνευματικά. Σε αντίθεση με τους εκκεντροφόρους που είναι παθητικά συστήματα, αυτό είναι ενεργητικό που σημαίνει ότι μπορείς να το ρυθμίσεις να έχει τα χαρακτηριστικά που θες χωρίς συμβιβασμούς. Πλέον για κάθε ταχύτητα περιστροφής του μοτέρ και για κάθε θέση του γκαζιού μπορείς να έχεις την βέλτιστη ρύθμιση βαλβίδων.

2

Ο μικρός τρικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 600 άλογα και 600 Nm, με τα υπόλοιπα 1.100 άλογα να προέρχονται από τους τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες, ένας για κάθε τροχό στον πίσω άξονα, και ο τρίτος είναι ενσωματωμένος πάνω στον στρόφαλο του κινητήρα. Ο Koenigsegg αναφέρει ότι το Gemera επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ υπόσχεται ότι το 0-400 χλμ/ώρα είναι σε ρυθμό ρεκόρ. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει σύστημα τετραδιεύθυνσης και σύστημα torque vectoring.

3

Ο κινητήρας στροφάρει έως τις 8.500 σ.α.λ και καταναλώνει οποιαδήποτε ανανεώσιμη πηγή καυσίμου, όπως αιθανόλη, μεθανόλη, E85 ή κανονική βενζίνη. Έχει τουλάχιστον ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, όπως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και με χρήση μόνο των ηλεκτροκινητήρων, το Gemera μπορεί να πιάσει τελική μέχρι τα 300 χλμ/ώρα, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία ανακοινώνεται στα 50 χιλιόμετρα, καθώς διαθέτει μπαταρία 15 kWh.

Η παραγωγή του Gemera θα περιοριστεί στις 300 μονάδες, με κάθε μια να κοστίζει περίπου €1,5 εκατομμύριο.

ΠΗΓΗ: