Δες όλες τις λεπτομέρειες του Koenigsegg Gemera, και την άδεια έκθεση της Γενεύης

13
Δες-όλες-τις-λεπτομέρειες-του-koenigsegg-gemera,-και-την-άδεια-έκθεση-της-Γενεύης

Μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή όλοι γνωρίζαμε ότι η φετινή έκθεση της Γενεύης θα διεξαχθεί κανονικά, με τις πύλες της να ανοίγουν για τις δημοσιογραφικές ημέρες από 2-4 Μαρτίου, και για το κοινό από 5-15 Μαρτίου. Όσες αυτοκινητοβιομηχανίες και εκθέτες είχαν επιλέξει να συμμετάσχουν στην σημαντικότερη έκθεση αυτοκινήτου του κόσμου, είχαν ξεκινήσει να στήνουν τα περίπτερα τους από τις 10 Φεβρουαρίου, και πρακτικά -μέχρι την ώρα που ανακοινώθηκε ότι η φετινή έκθεση ακυρώνεται λόγω του κορωνοϊού– όλα ήταν κατά 95% έτοιμα, ενώ και πολλά αυτοκίνητα είχαν πάρει τη θέση τους.

Το πρωί της περασμένης Παρασκευής, το ομοσπονδιακό συμβούλιο της Ελβετίας αποφάσισε να απαγορεύσει, τουλάχιστον μέχρι τις 15 Μαρτίου, οποιαδήποτε δημόσια ή ιδιωτική εκδήλωση που συγκεντρώνει περισσότερα από 1.000 άτομα, ένα μέτρο που -όπως καταλαβαίνεις- ακύρωσε την φετινή έκθεση της Γενεύης. Με τη σειρά μου, εκείνη τη στιγμή θα μπορούσα κάλλιστα να ακυρώσω τα αεροπορικά εισιτήρια και την διήμερη διαμονή, αλλά για κάποιο -ανεξήγητο- λόγω δεν το έκανα.

Το αποτέλεσμα ήταν να έρθω από χθες το απόγευμα στην Γενεύη ως απλός επισκέπτης, παρότι αυτή είναι η 10η συνεχόμενη χρονιά που βρισκόμαστε στην Ελβετική πόλη. Σήμερα το μεσημέρι, και ενώ γράψαμε τις περισσότερες νέες παρουσιάσεις αυτοκινήτων, αποφάσισα να πάω μια βόλτα από το Palexpo, το μεγάλο εκθεσιακό κέντρο, που βρίσκεται δίπλα από το διεθνές αεροδρόμιο της Γενεύης, από περιέργεια για να δω σε τι κατάσταση είναι ο χώρος. Όπως θα δεις στις παρακάτω φωτογραφίες, οι εργαζόμενοι είχαν σχεδόν ολοκληρώσει την αποσυναρμολόγηση των περισσότερων περιπτέρων, αλλά ένα ήταν -σχεδόν- όπως αν λειτουργούσε η έκθεση κανονικά.

Αυτό ήταν το περίπτερο της Koenigsegg, όπου ο Christian von Koenigsegg έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου υπερδημιουργήματος του, του Gemera, απόδοσης 1.700 ίππων από ένα 2,0-λιτρο, 3-κύλινδρο υβριδικό κινητήρα. Δίπλα σε αυτό ήταν το Jesko Absolut, το ταχύτερο Koenigsegg όλων των εποχών, ενώ στην άλλη πλευρά βρισκόταν μια Regera, και είχαμε μια σπάνια ευκαιρία να δούμε από κοντά και τα τρία αυτοκίνητα του Σουηδού.

ΠΗΓΗ: