10.7 C
Athens, GR
Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου, 2021
Αρχική AUTO MOTO enkinisi.gr Το Lexus IS 500 F Sport Performance είναι ένα V8 sports sedan...

Το Lexus IS 500 F Sport Performance είναι ένα V8 sports sedan για τις Η.Π.Α.

0
Το-lexus-is-500-f-sport-performance-είναι-ένα-v8-sports-sedan-για-τις-ΗΠΑ.

Πιστή στο ραντεβού της η Lexus αποκάλυψε το νέο “F Sport” μοντέλο για το οποίο επικρατούσε μυστικότητα. Ο λόγος είναι για το IS 500 F Sport Performance που όχι μόνο φέρνει τον ατμοσφαιρικό V8 στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας αλλά λειτουργεί ως το όχημα με το οποίο πραγματοποιεί ντεμπούτο ο “F Sport Performance” τύπος εκδόσεων της Lexus που στέκεται ανάμεσα στα βασικά F Sport και στα πιο σκληροπυρηνικά, καθαρόαιμα “F”.

Το IS 500 F Sport Performance λοιπόν, κινείται χάρη σε έναν ατμοσφαιρικό V8 με χωρητικότητα 5,0 λίτρων ο οποίος παράγει 480 ίππους στις 7.100 σ.α.λ. και 535 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Η μοναδική επιλογή όσον αφορά στο κιβώτιο είναι ένα 8-τάχυτο αυτόματο και με την ισχύ να περνά στον δρόμο από τους τροχούς του πίσω άξονα, το κορυφαίο IS είναι σε θέση να επιταχύνει στα 60 μίλια ανά ώρα (96 km/h) σε 4,5 δευτερόλεπτα. Μπορεί αυτό το νούμερο να υστερεί σε σύγκριση με το αντίστοιχο μίας BMW M3 για παράδειγμα αλλά το IS 500 F Sport Performance δεν ανταγωνίζεται απευθείας το γερμανικό sports sedan.

Σύμφωνα με τον μηχανικό επικεφαλής του προγράμματος, στόχος για την συγκεκριμένη έκδοση είναι να προσφέρει στον οδηγό ισορροπία, ραφινάρισμα και εμπιστοσύνη και όχι απαραίτητα να κυνηγά τους χρόνους. Με πιο απλά λόγια, στόχος είναι η σπορ αίσθηση και σε αυτό βοηθά τόσο το Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που φροντίζει για την βελτιστοποίηση της πρόσφυσης, όσο η ανάρτηση (με τα πίσω αμορτισέρ να έχουν ρυθμιστεί από την Yamaha και το “Dynamic Handling Package” να είναι μέρος του standard εξοπλισμού) και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης που αποτελείται από δίσκους 360 χιλιοστών εμπρός και 322 πίσω. Αυτά θα πρέπει να αντεπεξέλθουν και στο βάρος που μπορεί να μην έχει αυξηθεί σημαντικά σε σύγκριση με την V6 έκδοση (παρά τον μεγαλύτερο κινητήρα) αλλά σε κάθε περίπτωση, αγγίζει τα 1.765 κιλά!

Από το πακέτο δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι αισθητικές επεμβάσεις και πιο συγκεκριμένα, το νέο καπό με το φούσκωμα που εξασφαλίζει 5 εκατοστά επιπλέον χώρου στο engine bay, τα φαρδύτερα φτερά που φιλοξενούν τους τροχούς με τις ζάντες 19 ιντσών και οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος. Μικρότερες είναι οι επεμβάσεις στην καμπίνα.

ΠΗΓΗ: