2.4 C
Athens, GR
Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου, 2021
Αρχική AUTO MOTO enkinisi.gr Το Honda e “φοράει” carbon και πάει για dragster!

Το Honda e “φοράει” carbon και πάει για dragster!

2
Το-honda-e-“φοράει”-carbon-και-πάει-για-dragster!

Νομίζαμε ότι η Honda ακολουθούσε μία πιο συντηρητική προσέγγιση στο φετινό, διαδικτυακό Tokyo Auto Salon αλλά απ’ ότι φαίνεται, κάναμε μεγάλο λάθος καθώς η ιαπωνική εταιρία όχι μόνο έχει όρεξη για πειραματισμούς, αλλά όπως αναφέρει η ίδια δεν κάνει κακό να παίρνει κανείς κάποιες “ανόητες ιδέες στα σοβαρά” κάπου-κάπου.

Η πρώτη, δεν ακούγεται καθόλου ανόητη πάντως, αφού περιλαμβάνει ένα ειδικά τροποποιημένο για αγώνες dragster, Honda e. Η ισχύς και η άμεση και υψηλή ροπή των ηλεκτροκινητήρων τους καθιστούν ιδανικούς για μία drag εφαρμογή και η Honda αποφάσισε να δείξει στον κόσμο ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μονάχα “πράσινη και καθαρή”. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το e-Drag, όπως ονομάζεται το concept, θα φορέσει ένα αμάξωμα κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα για να μειώσει το βάρος, θα είναι χαμηλότερα, πιο κοντά στο έδαφος και θα έχει διαφορετικό σχεδιασμό τόσο για να δείχνει πιο άγριο, όσο και για να μειώσει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις. Η teaser φωτογραφία αποκαλύπτει πως θα εξοπλιστεί και με ειδικά για την περίσταση ελαστικά αλλά δεν γνωρίζουμε αν θα αποκτήσει μεγαλύτερη ισχύ για να διανύσει το 400άρι όσο το δυνατόν ταχύτερα.

Η δεύτερη ανόητη ιδέα που παίρνει στα σοβαρά η ιαπωνική μάρκα, είναι αυτή ενός αγωνιστικού N-One. Μία ιδέα που δεν είναι και τόσο ανόητη αν σκεφτεί κανείς ότι εδώ και κάποια χρόνια υπάρχει ένα πρωτάθλημα τύπου ενιαίου με ελαφρώς τροποποιημένα N-One στην Ιαπωνία. Όπως και να έχει, το N-One RS είναι λίγο πιο… συγκρατημένο στις επεμβάσεις που του έχουν γίνει καθώς ναι, η ανάρτηση μειώνει την απόσταση από το έδαφος ενώ τα φαρδύτερα φτερά επιτρέπουν τόσο την αύξηση των μετατροχίων όσο και την τοποθέτηση μεγαλύτερων τροχών αλλά οι επεμβάσεις στο αμάξωμα δεν είναι τόσο δραστικές όσο στο e-Drag. Εδώ απλά έχουμε ένα ελαφρύ καπό και όχι το ενιαίο κομμάτι του ηλεκτρικού drag-car. Να σημειώσουμε δε, ότι αμφότερα τα δύο μοντέλα που θα δούμε σε μερικές ημέρες να πραγματοποιούν το ντεμπούτο τους, δεν προορίζονται μόνο για την έκθεση αφού η Honda θέλει να τα δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες αγώνα τον ερχόμενο Μάρτιο. Για να δούμε λοιπόν…

ΠΗΓΗ: