Το κατά παραγγελία ελαστικό Bridgestone για τη Lamborghini Huracán STO

1
Το-κατά-παραγγελία-ελαστικό-bridgestone-για-τη-lamborghini-huracan-sto
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Lamborghini Huracán STO με ελαστικά Bridgestone
Η Lamborghini Huracán STO με ελαστικά Bridgestone LAMBORGHINI

Η Lamborghini Huracán STO εφοδιάζεται αποκλειστικά με ελαστικά Bridgestone, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιούν τις κορυφαίες επιδόσεις του υπερ-αυτοκινήτου, εντός και εκτός πίστας.

Ένα αυτοκίνητο με 640 ίππους, που επιταχύνει σε 3 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώρα, δεν μπορεί παρά να εφοδιάζεται με ελαστικά που να αντέχουν αυτές τις επιδόσεις.

Με την τελευταία εξέλιξη του V10 κινητήρα της Lamborghini και με 70% ανθρακονήματα στο αμάξωμα, η Huracán STO, εφοδιάζεται αποκλειστικά με ελαστικά της Bridgestone, η οποία ειδικά γι αυτό το αυτοκίνητο, έχει εξελίξει τα Potenza Race, που προσφέρουν εξαιρετική πρόσφυση στο στεγνό για απίστευτους χρόνους γύρου και αξιόπιστο φρενάρισμα και χειρισμό εντός και εκτός πίστας.

Το πέλμα του ελαστικού είναι επενδεδυμένο με τα τρία χρώματα της Ιταλίας – γεγονός που σηματοδοτεί ότι τόσο το ελαστικό όσο και το όχημα έχουν σχεδιαστεί στην Ιταλία – και φυσικά διαθέτει τα διακριτικά της Lamborghini.

Η Lamborghini Huracán STO με ελαστικά Bridgestone
Η Lamborghini Huracán STO με ελαστικά Bridgestone LAMBORGHINI

Η ανάπτυξη του Bridgestone Potenza Race βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στις πρωτοποριακές τεχνολογίες εικονικής απεικόνισης και προσομοίωσης ελαστικών της εταιρείας, οι οποίες επιτρέπουν την ανάπτυξη και δοκιμή ενός ψηφιακού δίδυμου ελαστικού. Σε αυτή τη διαδικασία, ο εικονικός σχεδιασμός και η προσομοίωση, επέτρεψαν στις Bridgestone και Lamborghini να βρουν τη βέλτιστη επιλογή για το Huracán STO για τη μεγιστοποίηση της περιοχής επαφής του ελαστικού και την ομοιόμορφη κατανομή της πίεσης, κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες στροφής, φρεναρίσματος και πρόσφυσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εικονική εξέλιξη των ελαστικών της Bridgestone, μπορεί να μειώσει τον χρόνο ανάπτυξης προϊόντων και τις δοκιμές ελαστικών έως και 50%. Παράλληλα, εξοικονομούνται περίπου 200 ελαστικά για κάθε φάση εξέλιξης που χρησιμοποιείται η εικονική εξέλιξη, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση περίπου 60% σε πρώτες ύλες και εκπομπές CO2.

ΠΗΓΗ: