Τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα για όλα τα μοντέλα των Renault και Dacia

2
Τελική-ταχύτητα-180-χλμ./ώρα-για-όλα-τα-μοντέλα-των-renault-και-dacia

Ο Luca de Meo ανακοίνωσε ότι όλα τα μελλοντικά μοντέλα των Renault και Dacia θα έχουν τελική που θα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.

Ο Luca de Meo, ο ισχυρός άνδρας της Renault ο οποίος ηγείται της προσπάθειας ανάταξης και αναμόρφωσης του Γάλλου κατασκευαστή, ανακοίνωσε χθες στα πλαίσια της ομιλίας του στους μετόχους της μάρκας ότι το νέο, ηλεκτρικό Megane, όπως και όλα τα επόμενα οχήματα της εταιρείας, θα έχουν τελική ταχύτητα που δεν θα ξεπερνά τα 180 χλμ/ώρα για λόγους ασφαλείας.

Η ταχύτητα «αντιπροσωπεύει ως αίτιο περισσότερο από το ένα τρίτο των θανατηφόρων ατυχημάτων» και «θα περιοριστεί ανάλογα με το όχημα και δεν θα υπερβαίνει τα 180 χλμ/ώρα, ανεξάρτητα αν πρόκειται για μοντέλο της Renault ή της Dacia», δήλωσε με έμφαση ο Ιταλός.

Με την κίνηση αυτή, οι Renault και Dacia ακολουθούν κατά πόδας το παράδειγμα της Volvo, η οποία ανακοίνωσε τη δική της απόφαση να περιορίσει την τελική ταχύτητα των οχημάτων της στα 180 χλμ./ώρα το 2019.

Ο Luca de Meo, ο οποίος παρουσίασε χθες τον κοινωνικό και περιβαλλοντικό χάρτη του Groupe Renault στους μετόχους του ομίλου, δεν διευκρίνισε εάν το όριο των 180 χλμ./ ώρα θα ισχύσει και για τα μοντέλα της ομογάλακτης Alpine.

Σε κάθε περίπτωση, το νέο ηλεκτρικό Renault Megane, το οποίο θα λανσαριστεί το 2022, «θα διαθέτει ένα cruise control με προεπιλογή που θα περιορίζει την ταχύτητα στα 160 χλμ./ώρα», δήλωσε η Luca de Meo.

Υπερθεματίζοντας στο συγκεκριμένο ζήτημα, ο Luca de Meο δήλωσε «τα οχήματά μας θα είναι εξοπλισμένα με έναν αυτόματο ρυθμιστή ταχύτητας, ο οποίος θα προσαρμόζεται στην επιτρεπόμενη ταχύτητα, σύμφωνα με τα σήματα και τα δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας».

Το εν λόγω σύστημα θα φέρει την ονομασία Safety Coach.

Σύμφωνα με τον Luca de Meo, το Safety Coach θα μπορεί επίσης να αναλάβει ακόμα και τον έλεγχο του οχήματος.

«Στην περίπτωση που οι αισθητήρες εντοπίσουν ότι τα χέρια του οδηγού δεν είναι πλέον στο τιμόνι, το όχημα θα μεταβεί σε κατάσταση που θα διασφαλίζει την ασφάλεια», δήλωσε ο Luca De Meo.

Το Safety Coach θα υιοθετηθεί σταδιακά απ’ όλα τα μοντέλα του Γαλλικού ομίλου.

Φρένο στην εξέλιξη ντίζελ κινητήρων

Η Renault δεν σκοπεύει να επενδύσει στην εξέλιξη νέων ντίζελ για την τελευταία γενιά των πετρελαιοκίνητων οχημάτων της, δήλωσε η CEO της γαλλικής εταιρείας στα πλαίσια των ίδιων δηλώσεών του.

Θυμίζουμε ότι η Renault έχει δημιουργήσει τους δικούς της πετρελαιοκινητήρες παρέχοντας τους μάλιστα και σε άλλους κατασκευαστές.

Αν μη τι άλλο, η απόφαση της Renault να βάλει φρένο στις επενδύσεις της στην πετρελαιοκίνηση εντάσσεται στα ευρύτερα σχέδιά της για επέκταση του αποτυπώματός της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

ΠΗΓΗ: