13.8 C
Athens, GR
Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου, 2021
Αρχική AUTO MOTO enkinisi.gr Συνδρομητική τετραδιεύθυνση για την Mercedes EQS.

Συνδρομητική τετραδιεύθυνση για την Mercedes EQS.

0
Συνδρομητική-τετραδιεύθυνση-για-την-mercedes-eqs.

Ένα νέο μοντέλο θα δοκιμάσει πιλοτικά στη Γερμανία η Mercedes-Benz. Ένα μοντέλο που γίνεται εφικτό τώρα, χάρη στην τεχνολογία των “over-the-air” αναβαθμίσεων που αποτελεί μέρος του συνόλου της τεχνολογίας συνδεσιμότητας. Ένα μοντέλο που αναμφίβολα, θα μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον γιατί έως έναν βαθμό, αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, το μοντέλο της συνδρομής για το σύστημα της αναβαθμισμένης παθητικής τετραδιεύθυνσης που όπως αναφέρει το γερμανικό Auto Motor und Sport, θα κοστίζει στους ιδιοκτήτες της EQS €489 τον χρόνο!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η Mercedes-Benz EQS που παρουσιάστηκε επίσημα πριν από λίγο καιρό ως η αμιγώς ηλεκτρική ναυαρχίδα της εταιρίας, έρχεται με ένα σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης ως standard. Αυτό, επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν έως και 4.5 μοίρες είτε μαζί με τους εμπρός είτε αντίστροφα, ανάλογα με την ταχύτητα που κινείται το όχημα, για να βελτιώσουν είτε την ευελιξία του μεγάλου sedan, είτε την ευστάθεια του σε υψηλές ταχύτητες. Ακριβώς το ίδιο hardware όμως, χρησιμοποιείται και για το αναβαθμισμένο και προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης της EQS που επιτρέπει έως και 10 μοίρες γωνία για τους πίσω τροχούς, οπότε η Mercedes-Benz έκρινε πως μπορεί να το κάνει διαθέσιμο διαδικτυακά και συνδρομητικά.

Η αναβάθμιση στο προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης προϋποθέτει την ύπαρξη του προηγμένου πακέτου στάθμευσης με την κάμερα των 360ο. Αν το αυτοκίνητο πληροί αυτό το κριτήριο, ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει την μηνιαία συνδρομή του πιο σοφιστικέ συστήματος τετραδιεύθυνσης συμφωνώντας σε μία συνδρομή της τάξης των €489 ή €1.169 για το τρίμηνο. Το μόνο που έχει να κάνει αφού επιλέξει και πληρώσει, είναι να σβήσει το αυτοκίνητο για 120 δευτερόλεπτα. Όταν το ενεργοποιήσει ξανά, μία ειδοποίηση στην κεντρική οθόνη ενημερώνει για την ολοκλήρωση της συναλλαγής και οι πίσω τροχοί μπορούν να στρίψουν έως και 10 μοίρες! Τόσο απλά. Να σημειώσουμε ότι τα δύο συστήματα τετραδιεύθυνσης προσφέρονται και στην S-Class αλλά εκεί δεν είναι εφικτή η “over-the-air” αναβάθμιση. Στην S-Class, το πιο σοφιστικέ σύστημα κοστίζει €1.550 ευρώ (και άλλα €1.130 για το πακέτο στάθμευσης). Η περίπτωση της Mercedes EQS είναι μονάχα η αρχή καθώς το νέο εμπορικό μοντέλο παρουσιάζεται ιδιαίτερα ελκυστικό στις αυτοκινητοβιομηχανίες και θα το δούμε να χρησιμοποιείται συχνότερα και ευρύτερα στο μέλλον αν η πιλοτική εφαρμογή του κριθεί ως επιτυχημένη.

ΠΗΓΗ: