Στις 47.500 ευρώ η επιδοτούμενη τιμή του ηλεκτρικού ID.4 GTX target=”_blank”

1
Στις-47500-ευρώ-η-επιδοτούμενη-τιμή-του-ηλεκτρικού-id.4-gtx-target=”-blank”

Ποιος είπε ότι η ηλεκτροκίνηση δεν συνδυάζεται με επιδόσεις; Πέραν της εκρηκτικής ροπής, υπάρχει και η ισχύς, η οποία μπορεί να φθάσει σε δυσθεώρητα ύψη, ανάλογα το ή τα μοτέρ.

Η VW, αποδεικνύει ότι μπορεί να συγκεράσει τους δύο κόσμους του εξηλεκτρισμού και των επιδόσεων, παρουσιάζοντας το πρώτο SUV αυτοκίνητο επιδόσεων, το ID.4 GTX, το οποίο ήρθε στην Ελλάδα, με την τιμή, κατόπιν της κρατικής επιδότησης, να φθάνει στις 47.500 ευρώ (από 53.500 ευρώ).

Ανήκει στην οικογένεια των GT (GTI, GTD, GTE), με το Χ να δηλώνει ότι είναι ηλεκτρικό και όχι ο… άγνωστος Χ.

Με ένα ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα, συνολική ισχύ 220 kW (299 PS) και ροπή 310 Nm, είναι τετρακίνητο, επιταχύνοντας σε 6,2 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με κόφτη τελικής ταχύτητας στα 180 χλμ./ώρα.

Με μήκος 4,58 μέτρα, φέρει διχρωμία (μαύρη οροφή), προβολείς IQ.LIGHT LED Matrix, τρισδιάστατα φωτιστικά LED πίσω, σε μια άκρως αεροδυναμική σιλουέτα.
Στη λιτή καμπίνα, οι περισσότερες ενδείξεις εμφανίζονται στην οθόνη οργάνων 5,3 ιντσών, μέσω και των χειριστηρίων στο τιμόνι, ενώ ένας μεγάλος διακόπτης στη δεξιά πλευρά, χρησιμοποιείται για την επιλογή των προφίλ οδήγησης. Όλες οι υπόλοιπες πληροφορίες, παρουσιάζονται στην οθόνη αφής 10 ή 12 ιντσών, με το σύστημα πλοήγησης, τις λειτουργίες τηλεφώνου, τα πολυμέσα, τα συστήματα υποβοήθησης και τις ρυθμίσεις του οχήματος.

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει η λειτουργία φωνητικού ελέγχου “Hello ID”, ενώ η σύνδεση στο διαδίκτυο αξιοποιεί τις δυνατότητες του Cloud. Διαθέσιμη και head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας, ασύρματες συνδέσεις Android Auto και Apple Car Play, καθώς και επαγωγική φόρτιση κινητού τηλεφώνου.
Οσο για την άνεση, είναι υποδειγματική, έχοντας τεράστιο μεταξόνιο 2,77 μ., με τον διαθέσιμο όγκο στον χώρο αποσκευών να ανέρχεται στα 543 λίτρα.

Ως προς τα 5 προφίλ οδήγησης: Eco, Comfort, Sport, Individual και Traction, παραμετροποιούν το προοδευτικό τιμόνι, τους ηλεκτροκινητήρες και το προσαρμοστικό πλαίσιο ελέγχου DCC (διαθέσιμο στο προαιρετικό πακέτο Sports Plus). Ως στάνταρ, η ρύθμιση του ID.4 GTX είναι ήδη πιο σπορ από τα μοντέλα ID.4 με κίνηση στους πίσω τροχούς.

Η VW προικίζει το ID.4 GTX με πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, μεταξύ των οποίων: Park Distance, Lane Assist, αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, συμπεριλαμβανομένου φρεναρίσματος του οχήματος κατά τη επικίνδυνη διασταύρωση πορείας με αντίθετα ερχόμενο, και εξελιγμένο Predictive Adaptive Cruise Control, με λειτουργία stop & go.

Η δε μπαταρία ιόντων λιθίου 77 kWh, χαρίζει αυτονομία έως και 481 χλμ. και καλύπτεται από οκτώ χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα, για το τουλάχιστον 70% της αρχικής της χωρητικότητας. Η φόρτιση μπορεί να γίνει με μονοφασικό ή τριφασικό εναλλασσόμενο (AC) ή συνεχές (DC) ρεύμα. Χρησιμοποιώντας το στάνταρ καλώδιο Mode 3, το ID.4 GTX φορτίζει με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) με έξοδο έως 11 kW. Σε έναν σταθμό γρήγορης φόρτισης DC, το μοντέλο αποκτά ενέργεια για 300 χλμ., σε περίπου 30 λεπτά, με ισχύ φόρτισης έως 125 kW. Η φόρτιση στο σπίτι ή το γραφείο, γίνεται με το ID. Charger, έναν επιτοίχιο ταχυφορτιστή που διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, καθεμία από τις οποίες μπορεί να επιτύχει ισχύ φόρτισης έως 11 kW.

ΠΗΓΗ: