Πώς θα αντιμετωπίσεις φυσικά τους πόνους περιόδου

0
4
Πώς-θα-αντιμετωπίσεις-φυσικά-τους-πόνους-περιόδου

Αν οι πόνοι περιόδου είναι για εσένα η χειρότερη στιγμή του μήνα, σου έχουμε ευχάριστα νέα.  Στην εκπομπή Πάμε Δανάη, είδαμε μερικούς ενδιαφέροντες τρόπους αντιμετώπισης των πόνων περιόδου με φυσικό τρόπο. Η Σίσσυ Καλλίνη εξήγησε πώς τα βότανα μπορούν να παίξουν σπουδαίο ρόλο στο να νιώσουμε καλύτερα όταν πονάμε πολύ. Αρχικά, μπορείς να φτιάξεις ένα ρόφημα με χαμομήλι.

Το χαμομήλι είναι μια από τις καλύτερες φυσικές θεραπείες για τον πόνο της περιόδου. Έχει αντισπασμωδικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, πράγμα που σημαίνει ότι θα βοηθήσει στη χαλάρωση των μυών και θα μειώσει το φούσκωμα και τα πεπτικά προβλήματα που ενισχύουν τον πόνο. Ένα ρόφημα ζεστού ροφήματος χαμομηλιού την ημέρα θα σε βοηθήσει αρκετά. Μια άλλη εναλλακτική είναι το ρόφημα με κανέλλα και γαρύφαλλο αλλά και το ρόφημα λουίζας για ξεπεράσεις την κατακράτηση εξαιτίας των ορμονών.

Εμείς θα σου προτείνουμε και το τζίντζερ. Το τζίντζερ είναι επίσης ένα ευεργετικό φυσικό φάρμακο για τον πόνο της περιόδου αλλά και για άλλες δυσάρεστες παρενέργειες της εμμηνόρροιας. Με τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του, το τζίντζερ βοηθά στην καταπολέμηση της ναυτίας που πολλές γυναίκες αντιμετωπίζουν τις δύσκολες ημέρες του μήνα.

Άλλος ένας καλός τρόπος για να απαλύνεις τα συμπτώματα είναι ένα χαλαρό μασάζ στην περιοχή που πονάς. Θα χαλαρώσεις και ταυτόχρονα θα ανακουφιστείς από τις κράμπες και τον πόνο. Και φυσικά, λειτουργεί και για τους πόνους τις μέσης, που πολλές γυναίκες αντιμετωπίζουν στην έμμηνο ρύση.

Η Σίσσυ μας έδειξε και μια ωραία κατασκευή για να ενισχύσουμε την θερμότητα στην περιοχή της κοιλιάς τις μέρες της περιόδου. Η θερμότητα βοηθάει τους μυς να χαλαρώσουν. Δοκίμασε να βάλεις μια κουβέρτα ή ακόμη καλύτερα μια θερμοφόρα στην κοιλιά σου για λίγα λεπτά και θα δεις άμεση ανακούφιση. Αν δεν σου αρκεί μια ζεστή πετσέτα ή μια θερμοφόρα, γέμισε μια μαξιλαροθήκη με ρύζι και λουλούδια λεβάντας, βάλτης στον φούρνο μικροκυμάτων με προσοχή, και την τοποθετούμε στην κοιλιά. Το ρύζι τραβάει την υγρασία και η λεβάντα μας χαλαρώνει.

Σίγουρα η γυμναστική είναι το τελευταίο που σκέφτεσαι, ειδικά αν σφαδάζεις στον πόνο. Είναι όμως και η λύση στο πρόβλημα. Δοκίμασε ελαφρά άσκηση, όπως για παράδειγμα το περπάτημα για να καταπολεμήσεις κράμπες, φούσκωμα και πόνο.

Τέλος, δοκίμασε το διαλογιστικό μυστικό που θα δεις στο παρακάτω βίντεο. 

ΠΗΓΗ: