Πώς η άσκηση είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό target=”_blank”

1
Πώς-η-άσκηση-είναι-το-καλύτερο-αντικαταθλιπτικό-target=”-blank”

.

Πόσες φορές δεν έχεις ακούσει για τα οφέλη της άσκησης στην καλή υγεία, τα οποία όμως «σκοντάφτουν» πάντα σε ένα: «Δεν ήμουν ποτέ άνθρωπος του γυμναστηρίου»!

Έρευνα του ευρωβαρόμετρού έδειξε ότι στην Ελλάδα μόλις το 10% γυμνάζεται με κάποιο τρόπο και το 70% αυτών, είναι μέσου και ανώτερου μορφωτικού επιπέδου!

Μπορεί λοιπόν, να μην ήσουν ποτέ άνθρωπος της άθλησης, όμως μέσα από αυτήν μπορείς να κερδίσεις καλύτερη ποιότητα ζωής, χωρίς φάρμακα για υπέρταση και χοληστερίνη, να αποφύγεις τα μυοσκελετικά προβλήματα και να καταπολεμήσεις το άγχος και την κατάθλιψη με φυσικό τρόπο.

Μια μικρή υπέρβαση με πολλά οφέλη, που θα γίνει γρήγορα η αγαπημένη σου συνήθεια και το μεγαλύτερο δώρο που θα έχεις κάνει ποτέ στον εαυτό σου.

Βοηθά στην κατάθλιψη και στο άγχος

Έχει αποδειχθεί ότι ακόμη και μισή ώρα άσκησης την ημέρα ή ένα πρόγραμμα άθλησης 2 με 3 φορές την εβδομάδα συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση της διάθεσης και μειώνει τα συμπτώματα της κατάθλιψης και του άγχους.

Ο λόγος βρίσκεται στις ενδορφίνες, τις ορμόνες της ευτυχίας που παράγονται κατά τη διάρκεια της σωματικής άσκησης στον εγκέφαλο και τον νωτιαίο μυελό.

Μέσα από προγράμματα pilates και yoga θα βοηθήσεις το σώμα σου να επαναφέρει την ελαστικότητά του όμως η απώλεια βάρους και η ενίσχυση της μυϊκής μάζας και του ασβεστίου επιτυγχάνονται με τα βαράκια.

.

Μειώνει το στρες

Η άσκηση ενισχύει την λειτουργία του κεντρικού και του συμπαθητικού νευρικού συστήματος, αυξάνοντας την ικανότητα του σώματος να ανταποκρίνεται μόνο του απέναντι στο στρες.

Στη διάρκεια της άσκησης ο ρυθμός της καρδιάς σου που αυξάνεται αντιστρέφει την βλάβη στον εγκέφαλο που προκαλεί το στρες μέσω της παραγωγής της νορεπινεφρίνης, μιας ορμόνης η οποία όχι μόνο βελτιώνει την αντίληψη και τη διάθεση αλλά βελτιώνει και τη σκέψη όταν αντιμετωπίζουμε ψυχοπιεστικά γεγονότα.

Βλέπεις τον εαυτό σου με άλλο μάτι

Μέσα από την άσκηση θα δεις να βελτιώνεται η διάθεσή σου, το σωματικό σου βάρος θα ισορροπεί στα φυσιολογικά του επίπεδα και θα αποκτήσεις αντοχή. Μια νέα εικόνα του εαυτού σου θα εμφανιστεί μπροστά σου κι αυτό θα τονώσει την αυτοεκτίμηση σου.

Όταν νιώθεις ότι κάνεις πράγματα για σένα, για την υγεία και τη διάθεσή του εκτιμάς περισσότερο την προσπάθεια σου. Θα αποκτήσεις μεγαλύτερη ενέργεια αλλά και φίλους οι οποίοι θα έχουν την ίδια διάθεση για ζωή. 

.

Αντιμετωπίζει την αυπνία

Πολλές φορές το άγχος και το στρες οδηγούν σε αυπνίες. Η έλλειψη ύπνου ευθύνεται για έναν φαύλο κύκλο που προκαλεί νεύρα, κούραση και απαισιοδοξία.

Μέσα από την άσκηση αυτός ο κρίκος σπάει και το σώμα και το πνεύμα ηρεμεί. Σύντομα θα κοιμάσαι καλύτερα και πιο παραγωγικά.

Ενισχύει τη μνήμη

Μελέτες έχουν δείξει ότι η καρδιαγγειακή άσκηση δημιουργεί νέα κύτταρα στον εγκέφαλο, μια διαδικασία που αποκαλείται νευρογένεση και βελτιώνει τη συνολική λειτουργία του εγκεφάλου.

Με την άσκηση ενισχύεις την ικανότητα της μνήμης και προλαμβάνεις ή καθυστερεί σημαντικά τα συμπτώματα άνοιας.

Όταν γυμνάζεσαι αφήνεις πίσω τις άσχημες σκέψεις και τις δυσκολίες και το μυαλό γεμίζει με έναν μαγικό τρόπο από αισιοδοξία και ευτυχία. Δοκίμασέ το αξίζει τον κόπο!

Πρώτη δημοσίευση στο www.womenslife.gr

 

ΠΗΓΗ: