Ποδαρικό με νίκη και ρεκόρ στο Μόντε Κάρλο έκανε ο Οζιέ

4
Ποδαρικό-με-νίκη-και-ρεκόρ-στο-Μόντε-Κάρλο-έκανε-ο-Οζιέ

O Σεμπαστιάν Οζιέ ξεκίνησε με ένα νέο ρεκόρ την εφετινή σεζόν του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι WRC, καθώς νίκησε για όγδοη φορά στο Ράλι Μόντε Κάρλο. Πρόκειται για την 50η νίκη του Γάλλου οδηγού της Toyota στο WRC, ο οποίος έγραψε ιστορία καθώς έγινε και ο πρώτος πιλότος που νικά τόσο πολλές φορές στο ίδιο ράλι. Τον θρίαμβο της ιαπωνικής ομάδας ολοκλήρωσε ο Έλφιν Έβανς, ο οποίος κατέλαβε τη δεύτερη θέση στο εναρκτήριο ράλι της χρονιάς για το πρωτάθλημα WRC, ενώ τρίτος ήταν ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai i20 WRC και έχοντας νέο συνοδηγό τον Μάρτιν Γουίντεγκε.

«Διόλου κακό τέλος για αυτό το Σαββατοκύριακο» σχολίασε ο Οζιέ μετά την ολοκλήρωση και της Power – Stage, όπου πέτυχε και εκεί τον καλύτερο χρόνο. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC αναφέρθηκε επίσης στην αλλαγή των σχεδίων του, καθώς είχε ανακοινώσει αρχικά ότι δεν θα συνέχιζε εφέτος τους αγώνες όμως αναθεώρησε τη στάση του, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «τελικά ήταν μία καλή απόφαση, να συνεχίσω ακόμη μία σεζόν».

Ο θρίαμβος της Toyota ολοκληρώθηκε με τη δεύτερη θέση του Έλφιν Έβανς κάτω από τις γνωστές δύσκολες συνθήκες του Μόντε Κάρλο με ένα μείγμα χιονιού, πάγου, αλλά και στεγνής ασφάλτου. «Δεν ένιωσα ποτέ 100% σίγουρος, γι αυτό είμαι ευχαριστημένος», δήλωσε μετά το πέρας του αγώνα ο Ουαλός οδηγός με Toyota Yaris WRC.

Ο Νεβίλ τερμάτισε τρίτος με Hyundai.

Ο περυσινός νικητής του «Μόντε», Τιερί Νεβίλ, ξεκίνησε με χάντικαπ καθώς αντικατέστησε ελάχιστες ημέρες πριν την εκκίνηση του αγώνα τον μόνιμο συνοδηγό του λόγω οικονομικών διαφορών μεταξύ τους. Στον Βέλγο στοίχισε αρκετά μία λανθασμένη επιλογή ελαστικών και ένα εντυπωσιακό τετ α κε με το Hyundai i20 WRC, που τον έριξαν πίσω, ωστόσο πάλεψε και ανέβηκε τελικά στο βάθρο. Ακόμη πιο άτυχος ήταν ο ομόσταβλος του Νεβίλ, Οτ Τάνακ, που έμεινε άποντος εγκαταλείποντας το Σάββατο, όπως ακριβώς είχε συμβεί και στον περυσινό αγώνα.

Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν ο νεαρός Ροβάνπερα με Toyota, ο σταθερός Ντάνι Σόρντο με Hyundai και ο γρήγορος Ιάπωνας Κατσούτα (Toyota Yaris WRC), που πρόσεξε ωστόσο ώστε να τερματίσει.

Εντυπωσιακός ήταν ο Αντρέας Μίκελσεν με Skoda Fabia Rally2 evo, που ήταν ο γρηγορότερος όλων στην κατηγορία WRC2, τερμάτισε έβδομος και δείχνει ότι θα κάνει ό,τι περνάει από τα χέρια του για να επιστρέψει και πάλι στο WRC. Απογοητευτική ήταν η εμφάνιση του Γκρίνσμιθ ως νούμερο 1 της M-Sport. Ο Βρετανός οδηγός ενός Ford Fiesta WRC τερμάτισε όγδοος και παραδέχθηκε ότι ήταν η χειρότερή του απόδοση στο WRC.

Η ομάδα της M-Sport βίωσε ήδη στην πρώτη ειδική διαδρομή του ράλι μία μεγάλη απογοήτευση, όταν ο Σούνινεν είχε βάλει πλώρη για τον καλύτερο χρόνο με το δεύτερο Ford Fiesta WRC, όμως αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από μία έξοδο από το δρόμο και ανατροπή του αυτοκινήτου.

Επόμενος αγώνας του παγκόσμιου πρωταθλήματος WRC είναι το Ράλι Αρκτικής, το οποίο γίνεται στο περιθώριο του αρκτικού κύκλου και είναι προγραμματισμένο για το διάστημα μεταξύ 26 και 28 Φεβρουαρίου.

Η πρώτη δεκάδα του Ράλι Μόντε Κάρλο 2021

 1.Ogier / IngrassiaToyota Yaris WRC2:56:33.7

2.Evans / MartinToyota Yaris WRC+0:32.6

3.Neuville / WydaegheHyundai i20 Coupe WRC+1:13.5

4.Rovanperä / HalttunenToyota Yaris WRC+2:23.6

5.Sordo / Del BarrioHyundai i20 Coupe WRC+3:14.2

6.Katsuta / BarrittToyota Yaris WRC+7:01.3

7.Mikkelsen / FløeneŠkoda Fabia Rally2 evo+7:23.6

8.Greensmith / EdmondsonFord Fiesta WRC+8:21.1

9.Fourmaux / JamoulFord Fiesta Rally2+9:15.8

10.Camilli / BuresiCitroën C3 Rally2+9:51.0

ΠΗΓΗ: