Πάσχα 2021: Υπάρχει κάποιος που δεν θέλει να φτιάξει τα κουλουράκια της Βανδή; Καρέ καρέ η συνταγή

1
Πάσχα-2021:-Υπάρχει-κάποιος-που-δεν-θέλει-να-φτιάξει-τα-κουλουράκια-της-Βανδή;-Καρέ-καρέ-η-συνταγή

Είναι γνωστό πως η Δέσποινα Βανδή εκτός από ένα υπερταλαντούχο κορίτσι αφού με ό, τι καταπιαστεί το φέρνει εις πέρας με απόλυτη επιτυχία, είναι και μια εξαιρετική μαγείρισσα!

Κι επειδή το φετινό Πάσχα, λόγω της επέλασης του κορονοϊού θα είναι και πάλι διαφορετικό για όλους μας, ας μπούμε στην κουζίνα και ας ετοιμάσουμε τα υπέροχα Πασχαλινά κουλουράκια της Δέσποινας Βανδή.

  • VIRAL ΕΙΔΗΣΗ: Μεσάνυχτα: Η συγκλονιστική ιστορία του Νίκου και της Ανθής μετά τη μοιραία βουτιά στον γάμο τους

Η ίδια η Δέσποινα μας έχει δώσει κατά γράμμα και με κάθε λεπτομέρεια τη δική της συνταγή για υπέροχα και αφράτα Πασχαλινά κουλουράκια.

Υλικά

2 γιαούρτια 2%

1 1/2 φλ. ελαιόλαδο

1 1/2 φλ. ζάχαρη

4 αυγά

4 βανίλιες

4 κ.γ μπέικιν

Ξύσμα από 1 πορτοκάλι

Ξύσμα από 1 λεμόνι

1 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις και λίγο παραπάνω!

Εκτέλεση

«Αναμειγνύετε το γιαούρτι το λάδι τη ζάχαρη και τα αυγά διαδοχικά και στη συνέχεια ρίχνετε στο μείγμα όλα τα υπόλοιπα υλικά!

Αλεύρι χρειάζεται παραπάνω από 1 κιλό σίγουρα! Απλά επειδή πάντα τα φτιάχνω με το μάτι και δεν έχω ζυγίσει το «παραπάνω» αλεύρι μπορώ να πω ότι θέλει περίπου μια κούπα!1 κιλό αλεύρι και μια κούπα επιπλέον υπολογίστε! Πλάθετε τοποθετείτε σε λαδόκολλα τα αλείφετε με αυγό και ψήνετε για 20’ στους 180 στον αέρα!»

Και για να μην έχεις τύψεις για τις θερμίδες που θα σου αφήσουν τα κουλουράκια, σου δίνουμε και τα tips της ίδιας για το πώς θα τις χάσεις

«Το πιο βασικό είναι να μην τρώμε βαριά το βράδυ. Αυτά που ξέρετε με ταβερνούλες έξω και τα τσιμπολογήματα, να τα ξεχάσετε αν θέλετε να χάσετε κιλά. Το σωστό είναι να φάτε μια σαλάτα και ένα ψητό. Οι καλοί συνδυασμοί πάντα βοηθάνε. Επίσης, τα γεύματα είναι πολύ σημαντικά.

Να μην παραλείπετε ποτέ τα γεύματα σας όταν κάνετε διατροφή. Θα πρέπει πάντα να έχετε το πρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό, αρκεί να είναι σωστά αυτά που τρώτε. Και ενδιάμεσα μπορείτε να φάτε, αλλά πρέπει να είναι σωστά. Όχι να φάτε μακαρόνια με κιμά όταν κάνετε διατροφή! Θα φας μια μακαρονάδα χωρίς κιμά!», έχει πει η ίδια.

ΠΗΓΗ: