25.8 C
Athens, GR
Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου, 2021

    Ονειρικό ταίριασμα: Αυτή είναι μία ηλεκτρική Citroen DS.

    0
    Ονειρικό-ταίριασμα:-Αυτή-είναι-μία-ηλεκτρική-citroen-ds.

    Η τάση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στην αγορά είναι να μετατρέπονται κλασικά μοντέλα σε ηλεκτρικά. Ένα είδος restomodding που συνδυάζει την αύρα, το design και την αίσθηση ενός εμβληματικού αυτοκινήτου με την σύγχρονη τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης. Σε κάποιες περιπτώσεις, η πρακτική αυτή δεν δίνει ένα αρμονικό αποτέλεσμα για λόγους που δεν είναι επί της παρούσης να αναλύσουμε. Η συγκεκριμένη όμως δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία – το αντίθετο θα έλεγα.

    Η Citroen DS είναι ένα μοντέλο με κλάση, με “αέρα”, με διαχρονικό design και πολυτέλεια που όχι μόνο δεν “μολύνονται” από ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, αλλά επωφελούνται από αυτό. Παρόμοιο θα ήταν το σκεπτικό της αγγλικής Electrogenic που αποφάσισε να αφαιρέσει τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα με τον οποίο έβγαινε από το εργοστάσιο και να τοποθετήσει έναν ηλεκτροκινητήρα στην θέση του. Αυτός παράγει αθόρυβα κάτι περισσότερο από 120 άλογα και σχεδόν 235 Nm ροπής που δεν έχουν απολύτως κανένα πρόβλημα να κινήσουν την Γαλλίδα “θεά” καθώς είναι περισσότερα από αυτά που πρόσφερε ο βενζινοκινητήρας. Τροφοδοτείται δε από μία μπαταρία 48.5 kWh που παρέχει αυτονομία 225 χιλιομέτρων ενώ προαιρετικά, προσφέρεται και μία μεγαλύτερη που αυξάνει την εμβέλεια στα 322 χιλιόμετρα.

    Η Electrogenic όμως δεν σταμάτησε εκεί, καθώς έπρεπε να λύσει το πρόβλημα της φημισμένης υδροπνευματικής ανάρτησης. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, αυτή λειτουργεί με μία μηχανική αντλία η οποία παίρνει κίνηση από τον βενζινοκινητήρα, αλλά τώρα που δεν υπάρχει αυτός, τοποθετήθηκε μία ηλεκτρική αντλία που όχι μόνο λειτουργεί το σύστημα αξιόπιστα και αποδοτικά, αλλά το κάνει και με πολύ χαμηλότερα decibel. Όσο για το design, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις το τέλειο. Οι μοναδικές αλλαγές που έγιναν ήταν η αφαίρεση της εξάτμισης και ένα διακριτικό σήμα “DS EV Electronique” καθώς η θύρα φόρτισης κρύβεται κάτω από το πορτάκι για το ρεζερβουάρ καυσίμου.

    ΠΗΓΗ: