Οι λόγοι για τους οποίους το Lexus LFA θα μείνει στην ιστορία

0
Οι-λόγοι-για-τους-οποίους-το-lexus-lfa-θα-μείνει-στην-ιστορία

Πριν τρεις μήνες, το Lexus LFA έσβησε τα 10 του κεράκια, καθώς η παραγωγή του ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2011 στο εργοστάσιο της Toyota στο Motomachi της Ιαπωνίας (εκεί που παράγεται σήμερα το GR Yaris), και τον Δεκέμβριο του 2012 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το τελευταίο supercar της εταιρίας.

Στο παραπάνω video έχεις την ευκαιρία να θυμηθείς τους λόγους για τους οποίους το LFA θα μείνει στην ιστορία, όντας αναμφισβήτητα ένα από τα πιο σημαντικά που κυκλοφόρησαν την πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα. Επιπλέον, το εν λόγω αυτοκίνητο έχει διανύσει από το 2012 μόλις 6.380 χλμ., και βρίσκεται προς πώληση για £549.995 (€645.000).

Μηχανικά, το LFA φορά τον V10 κινητήρα, 4,8 λίτρων κινητήρα, με τη δύναμη να φτάνει τα 560 άλογα, στις 8.700 σ.α.λ., και 480 Nm ροπής, στις 6.800 σ.α.λ.. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσα από ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και το απόβαρο είναι 1.480 κιλά. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα διαμορφώνεται στα 325 χλμ/ώρα.

Συνολικά παρήχθησαν 500 LFA, εκ των οποίων τα 50 ήταν με το πακέτο Nurburgring Edition. Η πιο σκληροπυρηνική έκδοση του ιαπωνικού αυτοκίνητου διέθετε αρκετές αλλαγές, με τον κινητήρα να αποδίδει 570 ίππους (+10 από το “απλό” LFA), και 480 Nm ροπής, χωρίς να αλλάζουν οι επιδόσεις του. Ωστόσο, το κιβώτιο είχε αναβαθμιστεί, με τις αλλαγές να γίνονται κατά 50 εκατοστά του δευτερολέπτου πιο γρήγορα, ενώ η απόσταση από το έδαφος ήταν κατά 10 χλστ. χαμηλότερη.

ΠΗΓΗ: