Νίκος Χαλβατζής…

1
Νίκος-Χαλβατζής…

Φίλος ο ex-boss της Kia. Αρσενικό στέλεχος παλιάς κοπής, με τις σύγχρονες ιδέες που χαρακτηρίζουν σήμερα τον Εμπορικό Διευθυντή.

Τύποι όπως ο Ν.Χ. ακούν με προσοχή το τμήμα Μάρκετινγκ και διαβάζουν το σφυγμό της αγοράς, σε απόλυτη ισορροπία με την πώληση, που κάνει τη διαφορά.

Τον Νίκο, 55άρη σήμερα, τον γνώρισα τη χρυσή εποχή της Hyundai-Κia, έργο του Πάνου Δάβαρη. Είναι άνθρωπος που έραψε ευρωπαϊκό κοστούμι στον Κορεάτη, και αν βρεθείτε στη Φρανκφούρτη στις εγκαταστάσεις τους και προφέρετε τη λέξη «Panos» ο Ασιάτης, που διδάσκει σεβασμό, θα προσφέρει το υπόλοιπο: «Davaris».

Δικό του έργο, του Π.Δ., η dream team τότε, με τους Ανδρέα Τσούκα, Μάκη Μαλαμόπουλο και Νικόλα Χαλβατζή. Χρυσάφι στην επικοινωνία η γεννημένη ανήσυχη Δήμητρα Σχοινοχωρίτη, σήμερα η κ. GoCar, διαχρονικά με φονικό μπλε μάτι-φωτιά και γοητευτικό καθαρό βλέμμα, με μυαλό ξυράφι, αυτό της αλήθειας, και δεν τη θέλεις απέναντι.

Με αφορμή την κρίση, η ομάδα διαχωρίστηκε. Από τους «σωματοφύλακες», ο Χαλβατζής έμεινε δίπλα στον Δάβαρη. Πιστός και με άποψη. Λατρεύει τα δύσκολα, και σήμερα η Κia είναι σημαντικός, premium παίκτης της αγοράς, χάρη στον κόπο και στον τρόπο του. Αντιμετωπίζοντας με ευγενική υπομονή και επιμονή την «κόλαση» στην Ελευσίνα και με αρχοντιά την επόμενη ιδιαίτερη ημέρα. Όταν ο Ανδρέας Χριστοφορίδης, ο αναμορφωτής, σήμερα κυβερνήτης σε 777, κατάφερε το ακατόρθωτο.

Να βρει το χρυσάφι στα σκουπίδια, να το κατεργαστεί, να δώσει ξανά όραμα σε ικανούς, και με προσθήκες δουλευταράδων να προκύψει το κοσμηματοπωλείο στην Κάτω Κηφισιά. Η εμβληματική έδρα του «πατριάρχη» της καρδιάς μου, του αείμνηστου Θόδωρου Βασιλάκη, που έφυγε νωρίς.

Σε κάθε περίπτωση

Τυχεροί στην Κia, διορατικός ο Χαλβατζής, έριξε το βάρος στην επικοινωνία-εικόνα. Στο Μάρκετινγκ η «επιστήμη». Για την Κia, για τον Ασιάτη με τις premium καταβολές, που ξεπερνάει στην άτυπη μάχη των άστρων Toyota και Mazda.

Κακά τα ψέματα, αγαπητοί, και σε αυτή την άσκηση ο φίλος Νίκος είχε διαμάντια δίπλα του. Σημειώστε: Άρης Τσιγκρής (καμία σχέση με τον Γιάννη τον «πυροβολάρχη», δημοσιογράφο), Παναγιώτης Σάββας (στα ξένα, εδώ και χρόνια), Νικόλας Αρμενάκης (θα μπορούσε να διδάσκει Κia και στην Κορέα) και μέχρι πρόσφατα ένας παγκόσμιος του Μάρκετινγκ. Ο κ. Νάσος Κραβαρίτης.

Ο Αρμενάκης, ένα ιδιαίτερο στέλεχος με άποψη, ήταν στη «μάχη» της Ελευσίνας, τότε που ο Χαλβατζής δίδασκε ήθος διατηρώντας ισορροπίες και υποστηρίζοντας την άμυνα ενός κατεστραμμένου κάστρου με αλήθειες. Ο μόνος από μια ορχήστρα με ψεύτες, σου μετέφερε τη δυναμική του μαέστρου.

Δεν ξεχνώ

«Ήρεμα, ψύχραιμα, Στράτη, ο Πάνος έχει πάντα πλάνο και δε θα σας αδικήσει». Εμπιστευόταν ο ίδιος, και αυτό σε ενέπνεε ώστε να στηρίξεις και εσύ, όταν εκτοξεύθηκε το χρέος. Τυχερός ο υπογράφων. Όταν έπεσε ο Μανιατόπουλος, ο Λυμπέρης έγνεψε «ξέρει ο Στράτης», όπως και στις Αττικές, στην πτώση Δάβαρη.

Μονόδρομος, άλλωστε, αφού μόνο οι αχάριστοι ξέχασαν πόσο κοντά ήταν ο Δάβαρης στον ειδικό Τύπο όταν η Ελευσίνα είχε εξελιχθεί σε Βόλφσμπουργκ. «Βιομηχανία» τότε η Hyundai στην Ελλάδα, και βέβαια κλειδί η ελληνική παρέα ώστε οι Ολυμπιακοί της Αθήνας να βαφτούν σε γκρι-μπλε. «Ντιλάρα», κακά τα ψέματα. Σήμερα τον Πάνο θα τον είχε παρασημοφορήσει η ΠτΔ.

Σε υπερθετικό βαθμό λοιπόν η αναφορά, όπως και η διαδρομή της Κia στην Ελλάδα με μια προοδευτική πορεία για σεμινάριο. Με ωραία δουλειά με την υπογραφή «Νικόλας Χαλβατζής και συνεργάτες», σε σχέση με την τοποθέτηση της μάρκας στο πάνω ράφι.

Την Κia ποτέ δε θα τη βρεις δίπλα ή απέναντι στη Hyundai – ψάξε, και μόνο με κορυφαίους έχει συγκριθεί. Δουλεύτηκε όλο αυτό και -το κυριότερο, αγαπητοί- δεν εξαγοράστηκε. Προέκυψε με τον ωραίο τρόπο, και σήμερα οδηγείς Ceed ή ΧCeed και χαμογελάς από το πρώτο μέχρι το τελευταίο μέτρο. Όπως και με το Nero, πρέσβης στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά».

Τέλος εποχής…

Σήμερα, και τυπικά από το τέλος του προηγούμενου μήνα, ο κ. Νίκος Χαλβατζής δεν οδηγεί την Κia, αν και χρησιμοποιεί μόνο Κia για τις μετακινήσεις του. Υποπτεύομαι το αγαπημένο του Sportage, που θεωρεί κλάσης τουλάχιστον Q2, και ήταν πάντα ο όμορφος ο ωραίος μας καβγάς. Σχολίαζε: «Είσαστε υπερεκτιμημένοι, ζείτε στο χθες, πόσο πουλάτε;». Ανταλλάσσαμε τα άγρια αλλά δημιουργικά βλέμματα εκτίμησης, απαντώντας πως εύκολα υπερέχει η Hyundai που πήγε WRC, οπότε εκτοξευόταν η πίεση στις αρτηρίες του. Με ρέφερι τον Θανάση Αγγελή (ένας κύριος στη μηχανή του Χριστοφορίδη), χαμογελούσαμε και ταξιδέψαμε παρακάτω. Άλλωστε, είχε τρέλα -τυφλή εμπιστοσύνη- και με τη Σύρμω μας.

Σκεφτείτε ότι κάποτε, έτσι ξαφνικά, με έσυρε στο Μέγαρο και μίλησα στη βάση, στη «μάνα του λόχου», όπως εκφράζεται από τους πωλητές. Τους ανθρώπους που μιλάνε με τον καταναλωτή που σεβόμαστε.

Το έκανα έτσι αυθόρμητα, και γιατί πιστεύω στο Ceed, όπως το έκανα για τα Peugeot που ψήφισα ως COTY, έχοντας εμπιστοσύνη στους ανθρώπους.

Μεγάλη υπόθεση σήμερα η εμπιστοσύνη, ό,τι ακριβώς μας συνδέει με τον Ανδρέα Χριστοφορίδη, που έχει μάθει να εμπνέει και να μην αδικεί, οπότε μην περιμένετε να διαβάσετε από εμάς «διά ταύτα» σε σχέση με τη διακοπή της συνεργασίας με τον Νίκο Χαλβατζή.

Το έργο του, άλλωστε, προέκυψε ως ταινία οδηγώντας το αγαπημένο μας. Το X-Ceed με τον καλό diesel 1.6 και τους 138 ίππους.

Επίλογος…

– Νίκο, το X-Ceed είναι έκδοση του Ceed.

– (Χαλβατζής:) Είσαι επικίνδυνος, Σ.Χ., καλά έλεγε ο Τσούκας πως εσείς του Καββαθά ψάχνετε προβλήματα.

– ΟΚ, σύντροφε, το ξέρουμε πως σε αξιοπιστία ξεπερνάτε και την Toyota, αλλά το «όλα τέλεια» δεν πουλάει και εκθέτει.

Κάπως έτσι ξεπεράσαμε το 1/4 του αιώνα, ό,τι μας επιτρέπει να γράφουμε και στην αποφώνηση «Φίλε Νίκο».

Ο Χαλβατζης, υγιής και δυνατός, έτοιμος για όλα σήμερα, που η τράπουλα ανακατεύεται και οι εξαιρετικοί σπανίζουν._ Σ. Χ.

ΠΗΓΗ: