Νέο Peugeot 308. Διεκδικεί αυτό που του αξίζει!

0
Νέο-peugeot-308.-Διεκδικεί-αυτό-που-του-αξίζει!

Με την 3η γενιά του, το Peugeot 308 λανσάρεται στην αγορά ριζικά ανανεωμένο, εκμοντερνισμένο και εξοπλισμένο σύμφωνα με τους ορισμούς της εποχής ώστε να διεκδικήσει και γιατί όχι να αυξήσει, το μερίδιο αγοράς του. Ένα 308 που έχει ανασχεδιαστεί ώστε να έρθει πιο κοντά στην σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής φίρμας και να την εξελίξει ένα βήμα παραπέρα και προσφέρει στον υποψήφιο πελάτη περισσότερα σε κάθε πιθανό τομέα!

Καταρχάς, το νέο Peugeot 308 ακολουθεί τις τάσεις και έρχεται μεγαλύτερο συνολικά από το μοντέλο που αντικαθιστά. Το μήκος του αγγίζει τα 4.36 μέτρα (11 εκατοστά μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά), το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 55 χιλιοστά φτάνοντας τα 2.675 χιλιοστά ενώ το ύψος μειώθηκε κατά 20 χιλιοστά συνεισφέροντας στη δημιουργία μίας πιο αθλητικής εικόνας αλλά και στην μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0.28 Cd. Αισθητικά δε, το νέο μοντέλο είναι πληθωρικό, premium και sport με διάφορα highlights όπως η μεγάλη γρίλια που φιλοξενεί το νέο σήμα της εταιρίας που “κρύβει” τους αισθητήρες για τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, τα λεπτά φωτιστικά σώματα με τους LED “χαυλιόδοντες”, οι όμορφες καμπύλες στα πλαϊνά του αμαξώματος και το αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο πίσω μέρος με την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και την έντονη γωνία στο ύψος των χαρακτηριστικών φαναριών.

Όσον αφορά στο εσωτερικό, η Peugeot κάνει για άλλη μία φορά αυτό που έχει αποδείξει ότι κάνει πολύ καλά, χαρίζοντας μας μία καμπίνα που θα μπορούσε πολύ εύκολα να προέρχεται από κάποιο concept. Φουτουριστικό και λιτό, με έμφαση στην τεχνολογία και την εργονομία το i-Cockpit είναι εναρμονισμένο με τις προσταγές της εποχής όντας πλήρως ψηφιακό μέσω της κεντρικής οθόνης αφής 10.0 ιντσών που αντικαθιστά σε λειτουργία τα φυσικά χειριστήρια και μία ακόμα οθόνη 10.0 ιντσών ως πίνακας οργάνων στις ακριβότερες εκδόσεις. Σε αυτές θα δούμε και κάποιες premium λεπτομέρειες όπως το δέρμα και η Alcantara, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και το “Air Quality System” που φιλτράρει τον αέρα που μπαίνει στην καμπίνα και απεικονίζει την ποιότητα του σε ένα ξεχωριστό display στην οθόνη του συστήματος infotainment. Ερωτήματα προκαλεί το γεγονός ότι παρά την αύξηση στις διαστάσεις της νέας γενιάς, ο χώρος αποσκευών μειώθηκε στα 412 λίτρα, αν και οι επιπλέον αποθηκευτικοί χώροι σε ολόκληρη την καμπίνα προσφέρουν 34 λίτρα επιπλέον.

Προχωρώντας στα μηχανικά, αξίζει να σημειώσουμε ότι το νέο 308 βασίζεται στην EMP2 αρχιτεκτονική που επιτρέπει στο γαλλικό hatchback να είναι διαθέσιμο τόσο με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και με εξηλεκτρισμένα σύνολα. Στην πρώτη περίπτωση, βρίσκουμε επιλογές όπως ο 1200άρης, 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας με 110 ή 130 ίππους και ένας 4-κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 1.5 λίτρων με 130 ίππους. Περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν όμως τα plug-in υβριδικά σύνολα που συνδυάζουν έναν turbo, 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 150 ή 180 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων για αθροιστική ιπποδύναμη 180 ή 225 ίππων. Σε κάθε περίπτωση, η ισχύς μεταδίδεται στους τροχούς του εμπρός άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων ενώ μία μπαταρία 12.4 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 60 χιλιομέτρων στην έκδοση των 180 ίππων και 59 χιλιομέτρων στην ισχυρότερη. Οι πωλήσεις του νέου μοντέλου της γαλλικής μάρκας θα ξεκινήσουν κατά το δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους ενώ οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να γνωρίζουν ότι θα ακολουθήσει και η station wagon έκδοση.

ΠΗΓΗ: