10.1 C
Athens, GR
Πέμπτη, 4 Μαρτίου, 2021
Αρχική AUTO MOTO ​​4troxoi.gr Νέο θεσμικό πλαίσιο για αυτόνομη οδήγηση στην Ελλάδα

Νέο θεσμικό πλαίσιο για αυτόνομη οδήγηση στην Ελλάδα

3
Νέο-θεσμικό-πλαίσιο-για-αυτόνομη-οδήγηση-στην-Ελλάδα

Νέο θεσμικό πλαίσιο για την αυτόνομη οδήγηση, που θα έρθει στη Βουλή την επόμενη εβδομάδα, προανήγγειλε από το βήμα του 10ου Συνεδρίου Energy Dialogues ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Το νέο πλαίσιο πάει «ένα βήμα παρακάτω το πλαίσιο εκτέλεσης της αστική κυκλοφορίας», καθώς όπως είπε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης «δίνει τη δυνατότητα στην Ελλάδα να πρωτοστατήσει στην έρευνα των τεχνολογιών οχημάτων χωρίς οδηγό». Ταυτόχρονα, ξεκλειδώνει προγράμματα αυτόνομης οδήγησης σε πολλές πόλεις της χώρας, στα πρότυπα αυτού που εφάρμοσε ο δήμος Τρικκαίων με τη χρήση αστικού λεωφορείου χωρίς οδηγό. «Στην ουσία με το νέο θεσμικό πλαίσιο βγάζουμε το αυτόνομο όχημα στην κίνηση στην πόλη», ανέφερε ο κ. Κεφαλογιάννης. Όπως διευκρίνισε, ειδικά στην περίπτωση του δήμου Τρικάλων, δίνεται η δυνατότητα ελέγχου από τον χειριστή έως και 4 λεωφορείων, λαμβάνοντας υπόψη ζητήματα ασφάλειας. Η αυτόνομη οδήγηση αποτελεί μία σημαντική πρόκληση για την επόμενη δεκαετία, σύμφωνα με τον υφυπουργό.

Autonomous Drive

Όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, ο κ. Κεφαλογιάννης έκανε λόγο για την προετοιμασία ενός ολοκληρωμένου θεσμικού πλαισίου.

«Δίνουμε τη δυνατότητα στους ΟΤΑ με τα ΣΒΑΚ να δημιουργήσουν δίκτυα υποδομών φόρτισης», ανέφερε, προσθέτοντας ότι «δίκτυα πρέπει να αναπτυχθούν με απλή διαδικασία και σε ιδιωτικούς κοινόχρηστους χώρους, όπως σε παρκινγκ σούπερ μάρκετ κλπ» στη λογική της μετάβασης σε smart cities. Επιπλέον, προανήγγειλε μητρώο υποδομών ηλεκτροκίνησης, μία κεντρική βάση δεδομένων μέσω της οποίας θα αποστέλλονται στους χρήστες σε πραγματικό χρόνο δεδομένα και θα εποπτεύεται η ομαλή λειτουργία των υποδομών φόρτισης. Σύμφωνα με τον κ. Κεφαλογιάννη, τα μικρά νησιά μπορούν να έχουν ρόλο κλειδί για ένα μοντέλο βιώσιμης κινητικότητας με φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις και πρόσθεσε ότι «μπορούν να γίνουν πιλότοι που θα εφαρμοστούν σενάρια οικονομικά βιώσιμων επενδύσεων» και επεσήμανε το παράδειγμα της μετατροπής της Αστυπάλαιας σε νησί πρότυπο βιώσιμης κινητικότητας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έρχεται η αυτόνομη οδήγηση στην Ελλάδα

Πρόσκληση του Πράσινου Ταμείου στους Δήμους για την εκπόνηση σχεδίων φόρτισης

Ανταποκρίνονται οι Δήμοι στο Πράσινο Ταμείο

Σε δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο για τη μικροκινητικότητα


Ποιος από τους 7 φιναλίστ για το COTY 2021 κερδίζει τη δική σας ψήφο σαν Αυτοκίνητο της Χρονιάς;

Αποτελέσματα

Toyota Yaris

33% (1051 ψήφοι)

Citroen C4

18% (571 ψήφοι)

Skoda Octavia

11% (364 ψήφοι)

Fiat new 500

11% (347 ψήφοι)

VW ID.3

10% (329 ψήφοι)

Cupra Formentor

10% (319 ψήφοι)

Land Rover Defender

8% (251 ψήφοι)

Total votes: 3232

Ψηφοφορία

ΠΗΓΗ: