Μειοδότης του εκσυγχρονισμού της γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, η κοινοπραξία ΑΒΑΞ-ALSTOM target=”_blank”

2

δω

Η αντίστροφη μέτρηση για να ολοκληρωθεί – επιτέλους – η σιδηροδρομική διασύνδεση της Ελλάδας με τη Δυτική Ευρώπη, άρχισε σήμερα, καθώς μπαίνει σε φάση ολοκλήρωσης η σηματοδότηση της μονής γραμμής τρένου, Θεσσαλονίκη-Ειδομένη.

Με το άνοιγμα των προσφορών, διαπιστώθηκε ότι για ένα έργο κόστους 46,5 εκατ. ευρώ, η κοινοπραξία ΑΒΑΞ-ALSTOM έδωσε έκπτωση 10,5%, ενώ η κοινοπραξία Μυτιληναίος-Ξανθάκης έφθασε το 5,45% .

Αναφορικά με το φυσικό αντικείμενο του έργου (ΑΔ 713), αφορά σε εργασίες που αποσκοπούν στον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης και ECTS Level-1 στο τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη (περίπου 70,5 χλμ.), μέσω της νέας παραλλαγής στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, ενώ προβλέπεται και η αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς που θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες σηματοδότησης. Μάλιστα, το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό του ΤΧ1, που αποτελεί τον μεγαλύτερο σιδηροδρομικό κόμβο της χώρας.

Τούτων δοθέντων, αν δεν υπάρξει προσφυγή θα προχωρήσει στο Ελεγκτικό Συμβούλιο και κατόπιν προς υπογραφή έως το καλοκαίρι, ώστε να ξεκινήσουν σύντομα οι εργασίες.

Με την ολοκλήρωσή του το έργο (περίπου 2 χρόνια η κατασκευή) θα δώσει πνοή στις εμπορευματικές αλλά και επιβατικές μεταφορές και τη διασύνδεση της χώρας μας με την Ευρώπη. 

Παράλληλα, δημιουργεί άμεσα προϋποθέσεις ανάπτυξης και των λιμένων, που θα αποκτήσουν μεγαλύτερο όγκο εργασιών.

ΠΗΓΗ: