Ιαπωνία: Μεγάλη αύξηση στη ζήτηση του Model 3, μετά τη μείωση των τιμών του

3
Ιαπωνία:-Μεγάλη-αύξηση-στη-ζήτηση-του-model-3,-μετά-τη-μείωση-των-τιμών-του

H Tesla ξεκίνησε την εμπορική της πορεία στην Ιαπωνία το 2014, αλλά η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου δεν έχει αποδειχθεί τόσο μεγάλη, όσο θα ήθελε η αμερικάνικη εταιρία. Στην πραγματικότητα, ο Elon Musk προέβλεπε ότι η η Ιαπωνία θα γινόταν η δεύτερη πιο σημαντική χώρα μετά τις Η.Π.Α., γι’αυτό και ήταν μια από τις πρώτες ασιατικές αγορές όπου η Tesla άρχισε να πουλά τα αυτοκίνητα της.

Ωστόσο, περίπου επτά χρόνια μετά το λανσάρισμα της, τα αυτοκίνητα της εξακολουθούν να μην έχουν κατακτήσει την αγορά. Στις 18 Φεβρουαρίου, η Tesla ανακοίνωσε ότι μειώνει τη τιμή του Model 3 κατά σχεδόν 25%, κάνοντας το έτσι πιο ελκυστικό.

Πιο συγκεκριμένα, η τιμή του Model 3 Standard Range έπεσε από τα 5.110.000 yen (€39.600) στα 4.290.000 yen (€33.250), η τιμή του Model 3 Long Range έπεσε από τα 6.550.000 yen (€50.720) στα 4.990.000 yen (€38.650), ενώ η τιμή του Model 3 Performance δεν άλλαξε και παρέμεινε στα 7.170.000 yen (€55.550).

Οι παραπάνω μειώσεις οδήγησαν σε κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων του Model 3, με τον χρόνο παράδοσης να ανέρχεται πλέον σε 12 με 16 εβδομάδες, όταν παλιότερα ήταν 6 με 8 εβδομάδες.

Η Tesla έχει καταστήσει σαφές ξανά και ξανά, ότι δεν υπάρχει έλλειψη ζήτησης για τα οχήματά της και γι’αυτό κατασκευάζει πολλά εργοστάσια σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, μπορεί (και συχνά κάνει) να παίζει με την τιμολόγηση για να ενθαρρύνει ακόμη περισσότερους πελάτες να κάνουν παραγγελίες, αν και κατά βάση φαίνεται ότι προσπαθεί να “οδηγήσει” τη ζήτηση περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

Ο όγκος είναι αναμφισβήτητα πολύ πιο σημαντικός από τα περιθώρια κέρδους, αν και το μειωμένο κόστος παραγωγής και οι οικονομίες κλίμακας επιτρέπουν πιθανώς στην Tesla να μειώσει τις τιμές, να πουλήσει περισσότερα αυτοκίνητα και να μην επηρεάσει σημαντικά τα περιθώρια της.

Έτσι, η τιμολογιακή στρατηγική της Tesla αυξάνει μεν τη ζήτηση, αλλά η Tesla μπορεί να “παίζει” με τη ζήτηση σε διάφορες αγορές, με βάση τα συστήματα τιμολόγησης και τις προσφορές των μοντέλων.

ΠΗΓΗ: