Η Porsche θα ξεκινήσει τη δοκιμή συνθετικών καυσίμων το 2022

4
Η-porsche-θα-ξεκινήσει-τη-δοκιμή-συνθετικών-καυσίμων-το-2022

Σύμφωνα με τον CEO της Porsche, Oliver Blume, η γερμανική εταιρία θα ξεκινήσει τις δοκιμές συνθετικών καυσίμων από το επόμενο έτος, προκειμένου να “σώσει” τα παλιά αυτοκίνητα, παρατείνοντας με αυτόν τον τρόπο τη διάρκεια ζωής των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η Porsche σε συνεργασία με την Siemens ετοιμάζει ένα εργοστάσιο παραγωγής συνθετικών καυσίμων στη Παταγονία της Χιλής που θα αντλεί ενέργεια από αιολικά πάρκα. Σύμφωνα με την Porsche, όλες οι νέες 911 που θα πωλούνται παγκοσμίως από το 2024 θα μπορούν να καταναλώσουν συνθετικά καύσιμα.

Το εργοστάσιο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2022 και έως το 2024 θα παράγει περίπου 55 εκατ. λίτρα συνθετικών καυσίμων ετησίως, με τη παραγωγή να αυξάνεται στα 550 εκατ. λίτρα ετησίως έως το 2026.

Τα συνθετικά καύσιμα παράγονται στο εργαστήριο με επεξεργασία ακόμα και οικολογικών υλικών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στους ήδη υπάρχοντες κινητήρες χωρίς σημαντικές μετατροπές. Ο Blume είπε:

Πιστεύουμε ότι τα συνθετικά καύσιμα που παράγονται από 100% ανανεώσιμη ενέργεια έχουν τη δυνατότητα να γίνουν ένα σημαντικό στοιχείο στο μέλλον.

Το 70% των αυτοκινήτων που έχουμε κατασκευάσει είναι ακόμα στο δρόμο, και για πολλά ακόμη χρόνια θα υπάρχουν αυτοκίνητα που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το κύριο πλεονέκτημα των συνθετικών καυσίμων έγκειται στην ευκολία εφαρμογής τους, μιας και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπως και σε plug-in υβριδικά, και μπορούν να πωλούνται μέσω του υπάρχοντος δικτύου των πρατηρίων καυσίμων.

Η γερμανική εταιρία αναφέρει πως η πρόοδος που έχει γίνει στη τεχνολογία καυσίμων, επιτρέπει την δημιουργία υποκατάστατων της βενζίνης που δεν θα χρησιμοποιούν αργό πετρέλαιο. Αυτά τα συνθετικά καύσιμα μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στη μάχη για τη μείωση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Οτιδήποτε, όμως, περιέχει καύση παράγει και καυσαέρια, ήτοι τα συγκεκριμένα καύσιμα δεν θα εξαλείψουν τις εκπομπές, αλλά θα παράγουν πολύ λιγότερο CO2 σε σχέση με τα ορυκτά καύσιμα.

Το συνθετικό καύσιμο της Porche δημιουργείται συνδυάζοντας υδρογόνο με άνθρακα που συλλαμβάνεται από τον αέρα για την παραγωγή μεθανόλης, η οποία στη συνέχεια μετατρέπεται σε υποκατάστατο βενζίνης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τα αυτοκίνητα. Τα συνθετικά καύσιμα παράγουν λιγότερα σωματίδια και λιγότερα οξείδια του αζώτου (NOx).

Η Porsche αναφέρει πως τα συγκεκριμένα καύσιμα δεν είναι η ιδανική λύση για τα κέντρα των πόλεων, με τον υπεύθυνο έρευνας και εξέλιξης της εταιρίας, Michael Steiner, να δηλώνει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα υπάρχουν στην καθημερινότητα μας για πολλά χρόνια ακόμα.

Η Porsche υποστηρίζει η παραγωγή τους είναι εξαιρετικά ασύμφορη, γι’αυτό ψάχνει συνεργάτες ώστε να μπορέσει να γίνει βιώσιμη η παραγωγική διαδικασία των συνθετικών καυσίμων. Όπως πρόσθεσε ο Blume:

Επί του παρόντος η συνθετική βενζίνη κοστίζει περίπου 9 ευρώ το λίτρο, αλλά πιστεύω πως μέσα σε βάθος 10ετίας το κόστος θα μειωθεί κάτω από τα 1,7 ευρώ το λίτρο.

ΠΗΓΗ: