Η Lincoln και η Mini στην κορυφή της έρευνας ικανοποίησης ιδιοκτητών της J.D. Power

2
Η-lincoln-και-η-mini-στην-κορυφή-της-έρευνας-ικανοποίησης-ιδιοκτητών-της-jd.-power

Η Lincoln και η MINI είναι οι δύο εταιρίες οι οποίες βρέθηκαν στη κορυφή της φετινής έρευνας ικανοποίησης ιδιοκτητών οχημάτων της J.D. Power. Η Lincoln βρίσκεται στη κορυφή της λίστας των πολυτελών οχημάτων με 827 πόντους, με την Lexus και την Mercedes να ακολουθούν με 826 πόντους. Κάτω από τον μέσο όρο στην κατηγορία (816 πόντοι), βρέθηκαν οι: Acura, BMW, Audi, Jaguar, Land Rover, Volvo, Alfa Romeo και Genesis.

Και σε αυτήν την έρευνα, η J.D Power αναφέρει για την περίπτωση της Tesla πως παρότι η εταιρία του Elon Musk δεν δίνει την σχετική άδεια για να ερευνήσει τα αυτοκίνητά της σε 15 πολιτείες των ΗΠΑ, ο οργανισμός κατάφερε να συλλέξει ένα αρκετά μεγάλο δείγμα από τους ιδιοκτήτες μοντέλων της Tesla από τις υπόλοιπες 35 πολιτείες των ΗΠΑ που δεν απαιτείται η σχετική άδεια της Tesla και έτσι έγινε ο υπολογισμός της στη συγκεκριμένη έρευνα, συγκεντρώνοντας 804 πόντους.

Σε ότι αφορά τις “απλές” μάρκες, στη πρώτη θέση ικανοποίησης για ακόμη μια χρονιά βρέθηκε η MINI με 824 πόντους, ακολουθούμενη από τη GMC (804 πόντοι), τη Buick (803 πόντοι), την Ford (798 πόντοι) και τη Subaru (793 πόντοι). Κάτω από τον μέσο όρο στην κατηγορία (784 πόντοι), βρέθηκαν οι: Dodge, Mitsubishi, Toyota, Hyundai, Kia, Jeep, Ram, Chrysler και Fiat.

Η έρευνα, που μπορείς να την διαβάσεις εδώ, μελετά την ικανοποίηση των πελατών όταν αγοράζουν ένα αυτοκίνητο από μια αντιπροσωπεία. Στη συνέχεια, η μελέτη κατατάσσει κάθε μάρκα για να δει ποιοι είναι οι πιο ικανοποιημένοι πελάτες που αγοράζουν αυτοκίνητα από τις αντιπροσωπείες.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελείας υπερέχουν έναντι των mainstream αυτοκινητοβιομηχανιών, επειδή οι πελάτες τους ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, γεγονός που τους επιτρέπει να έχουν περισσότερες ανέσεις και μια πιο άνετη εμπειρία αγοράς αυτοκινήτου.

Η 2020 US Sales Satisfaction Index Study, βασίζεται σε απαντήσεις 35.816 πελατών που αγόρασαν ή νοίκιασαν μέσω leasing ένα καινούριο αυτοκίνητο από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο του 2018.

Η έρευνα αναλύει την εμπειρία αγοράς ενός καινούριου αυτοκινήτου και μετρά την ικανοποίηση του πελάτη από την εξυπηρέτηση του αντιπροσώπου ενώ συνυπολογίζει και την ικανοποίηση από αντιπρόσωπους εταιριών που απορρίφθηκαν για χάρη της μάρκας που εν τέλει αγόρασε ο πελάτης.

ΠΗΓΗ: