Η Foxconn, η κατασκευάστρια του iPhone, παρουσίασε πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

0
1
Η-foxconn,-η-κατασκευάστρια-του-iphone,-παρουσίασε-πλατφόρμα-για-ηλεκτρικά-αυτοκίνητα

Η Hon Hai Precision Industry Co., που δραστηριοποιείται ως Foxconn Technology Group και είναι γνωστή ως Foxconn, είναι μια ταϊβανέζικη πολυεθνική κατασκευάστρια εταιρία ηλεκτρονικών, με έδρα την Tucheng, της Ταϊπέι. Σήμερα, είναι ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών κατασκευής ηλεκτρονικών στον κόσμο και η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία τεχνολογίας του κόσμου, με βάσει τα έσοδα.

Η εταιρεία είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης στον ιδιωτικό τομέα της Ταϊβάν και ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες παγκοσμίως. Είναι γνωστή -κυρίως- για την συναρμολόγηση των εκατομμυρίων iPhone ετησίως, ωστόσο τα εργοστάσια της έχουν κατασκευάσει συσκευές της BlackBerry, της Nokia, και της Xiaomi, όπως επίσης το Kindle, το Nintendo 3DS, το PlayStation 3, το PlayStation 4, το Wii U, το Xbox 360, και το Xbox One.

Φαίνεται, όμως, ότι θέλει να εισέλθει και στον κόσμο της αυτοκίνησης, και πιο συγκεκριμένα στην ηλεκτροκίνηση. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της, Liu Young-way, η Foxconn θέλει να ωθήσει τη βιομηχανία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ταϊβάν σε όλον τον κόσμο. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία έχει ως στόχο να παρέχει εξαρτήματα ή υπηρεσίες στο 10% των παγκόσμιων ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2025 έως το 2027, και γι’αυτό έχει έρθει σε συνομιλίες με πολλούς κατασκευαστές αυτοκινήτων για μελλοντική συνεργασία.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης HHTD 20, η Foxconn παρουσίασε την “EV Open Platform”, μια πλατφόρμα που θέλει να την μοιράσει σε άλλες εταιρείες για το “κοινό καλό”. Η εν λόγω πλατφόρμα είναι αρθρωτή, και μπορεί να υποστηρίξει μια μεγάλη ποικιλία οχημάτων, όπως hatchback, sedan, SUV και MPV. Πιο συγκεκριμένα, η Foxconn δήλωσε ότι η πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει μεταξόνια από 2.750 έως 3.100 χλστ., ενώ μπορεί επίσης να υποστηρίξει διαφορετικά μετατρόχια (από 1.590 έως 1.700 χλστ.), και αποστάσεις από το έδαφος (από 126 έως 211 χλστ.).

Συνεχίζοντας, η Foxconn ανέφερε ότι η πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει μπαταρίες με χωρητικότητα 93, 100 και 116 kWh, οι οποίες τροφοδοτούν ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στον εμπρός και πίσω άξονα, ενώ φυσικά θα υπάρχει και η επιλογή για τετρακίνηση. Οι κινητήρες του εμπρός άξονα θα έχουν απόδοση 129 ίππους (95 kW), 204 ίππους (150 kW) και 272 ίππους (200 kW). Ομοίως, οι κινητήρες του πίσω θα παράγουν 204 ίππους (150 kW), 272 ίππους (200 kW), 326 ίππους (240 kW) και 462 ίππους (340 kW).

Και ενώ για κάποιους φαίνεται περίεργο το ότι η Foxconn μπαίνει στο παιχνίδι των ηλεκτρικών, η ταϊβανέζικη εταιρεία είπε ότι ο Tesla είναι το iPhone των ηλεκτρικών οχημάτων και αυτοί θέλουν να γίνουν το αντίπαλο δέος, ήτοι το Android των EVs. Τέλος, το Reuters σημειώνει ότι η εταιρεία πρόκειται να κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα, ως μέρος μιας κοινοπραξίας με την FCA.

ΠΗΓΗ: