Η σημασία του πρωινού γεύματος στην εγκυμοσύνη

1
Η-σημασία-του-πρωινού-γεύματος-στην-εγκυμοσύνη

Γιατί δεν πρέπει να παραλείπετε ποτέ το πρωινό γεύμα στην εγκυμοσύνη και ποιες τροφές πρέπει να περιλαμβάνει;

Το πρωινό είναι το πρώτο κι πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και το ίδιο ισχύει και την περίοδο της εγκυμοσύνης. Με ένα το κατάλληλο πρωινό ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα γεύμα γεμάτο βιταμίνες και άλλα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά για εσάς και το μωρό.

Τι πρέπει να περιλαμβάνει το πρωινό της εγκύου;

Το ιδανικό πρωινό την ιδιαίτερη αυτή περίοδο αποτελείται από συνδυασμό θρεπτικών τροφών, πλούσια σε πολύτιμα και απαραίτητα συστατικά για τη μέλλουσα μαμά και το έμβρυο.

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης, στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα και προλαμβάνουν τη δυσκοιλιότητα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η μέλλουσα μαμά πρέπει να προσλαμβάνει 25-35 γραμμάρια φυτικών την ημέρα, είναι συνεπώς απαραίτητα να συμπεριλαμβάνονται στα περισσότερα γεύματα της ημέρας. Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες είναι η βρόμη, το σπανάκι, τα φρούτα και τα λαχανικά.

Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι πολύ σημαντική για την υγιή ανάπτυξη του μωρού. Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη είναι το γιαούρτι, τα αυγά, τα τυριά και το φυστικοβούτυρο.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr

ΠΗΓΗ: