Η άνοδος του mobile gaming στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας. Μια αποκαλυπτική έρευνα για την τεράστια επιρροή του!

1
Η-άνοδος-του-mobile-gaming-στη-βιομηχανία-της-ψυχαγωγίας.-Μια-αποκαλυπτική-έρευνα-για-την-τεράστια-επιρροή-του!

Το gaming και ειδικότερα το mobile gaming, συνεχίζει αυτή την ασταμάτητη πορεία του στην κορυφή της βιομηχανίας της ψυχαγωγίας. Ζούμε σε μια εποχή όπου οι άνθρωποι παίζουν περισσότερα παιχνίδια από ποτέ, καθώς αναζητούν τρόπους για κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και ψυχαγωγικούς τρόπους για να περάσουν τον ελεύθερό τους χρόνο σε ένα περιβάλλον εγκλεισμού και απομόνωσης. Δεν αποτελεί μυστικό λοιπόν πως η βιομηχανία του gaming έχει φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη, αλλά οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν πόσο μεγάλο αντίκτυπο έχει για τις σύγχρονες οικονομίες. Αυτό που θα σας βοηθούσε να καταλάβετε την επιρροή του gaming, είναι η σύγκριση της gaming βιομηχανίας με εκείνης του κινηματογράφου, παίρνοντας ένα πολύ απλό παράδειγμα.

Η ταινία Avengers: Endgame έχει πάρει τον τίτλο της πιο επιτυχημένης εμπορικά ταινίας όλων των εποχών, με το μεγαλύτερο άνοιγμα του box-office που έχει σημειωθεί στα χρονικά, σημειώνοντας 357.115.007 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις εισιτηρίων. Αντίστοιχα το Grand Theft Auto V μέσα στην πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του, είχε εισπράξει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε πωλήσεις. Ωστόσο, όλα εκείνα τα παιχνίδια που πιθανό παίζετε αλλά δεν βρίσκονται στις “παραδοσιακές” συσκευές κονσολών, εξακολουθούν να αποτελούν ένα αρκετά σημαντικό μέρος της συνολικής βιομηχανίας του gaming. Στην πραγματικότητα το mobile gaming έχει την μεγαλύτερη συνεισφορά στη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά παιχνιδιών. Αν συνυπολογιστεί η ύπαρξη των smartphones και των tablets, αποτελεί  σχεδόν το ήμισυ ολόκληρης της αγοράς παιχνιδιών, συγκεντρώνοντας παραπάνω από 70.3 δισεκατομμύρια δολάρια. Η αγορά του mobile gaming προσφέρει ένα τεράστιο ποσοστό στα συνολικά έσοδα της βιομηχανίας του gaming, κάτι το οποίο δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο.

Φυσικά σημαντικό ρόλο σε όλο αυτή την άνοδο του gaming ήταν η γενιά των millennials. Η κατοχή κονσολών σε κάθε σπίτι έγινε σχεδόν απαραίτητη για αυτές τις σύγχρονες γενιές ατόμων. Καθώς έχει σημειωθεί τεράστια τεχνολογική πρόοδος με το πέρασμα των ετών, η γενιά των millennials και οι μετέπειτα γενιές, έχουν μεγαλώσει σε έναν τρόπο ζωής στον οποίο τα παιχνίδια αποτελούν μια κοινωνική διέξοδο, μια διαδραστική εναλλακτική λύση έναντι του μέσου της τηλεόρασης και ακόμη και ένας τρόπος σε ορισμένες περιπτώσεις, με τον οποίο μπορούν να βγάλουν χρήματα. Όσο για τις παλαιότερες γενιές, δεν ήταν ποτέ διαισθητικοί όσον αφορά την υιοθέτηση της νέας τεχνολογίας, αλλά ήταν πάντα ανοιχτοί σε απλοποιημένες μορφές παιχνιδιών. Η μητέρα σου που θυμάσαι να έπαιζε πασιέντζα στον οικογενειακό υπολογιστή το ’97 είναι η ίδια μητέρα που παίζει το Words with Friends στο smartphone της. Ή ακόμη και ο πατέρας σου που μπορεί να μην έπαιζε ποτέ ηλεκτρονικά παιχνίδια, πλέον έχει εγκατεστημένο στο κινητό μια εφαρμογή που του επιτρέπει να παίξει online καζίνο ανα πάσα ώρα και στιγμή.

Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, η τρέχουσα αγορά του gaming εκτιμάται ότι περιλαμβάνει περισσότερους από 2,3 δισεκατομμύρια παίκτες σε όλο τον κόσμο, αλλά αυτός είναι ένας αριθμός που συνεχώς παρουσιάζει αύξηση. Καθώς οι γενιές μεγαλώνουν, η γενιά των millennials ίσως να αποτελέσει την πρώτη γενιά ενηλίκων – και στη συνέχεια ηλικιωμένων – που θα παρουσιάσει μια βαθύτερη σχέση με την ανάπτυξη αλλά και την κατανόηση των video games. Αυτό σημαίνει πως η αγορά του gaming που αυτή τη στιγμή κοστίζει μερικά εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια θα συνεχίσει να επεκτείνεται με ασταμάτητους ρυθμούς και σε βάθος χρόνου. Σύμφωνα με έρευνα του site Newzoo, η βιομηχανία παιχνιδιών αναμένεται να αυξηθεί στα 180,1 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του έτους, δηλαδή να σημειώσει μια συνολική άνοδο του 10,3%. Αυτοί είναι πραγματικά αξιοθαύμαστοι αριθμοί, λαμβάνοντας υπόψη το πόσο σημαντικό είναι για μια ιδιωτική εταιρεία να διατηρήσει ένα διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε βάθος δεκαετίας, πόσο μάλλον για μια βιομηχανία που υπάρχει εδώ και πολλές δεκαετίες.

Μέσα σε μια δεκαετία, το gaming για κινητά έχει εξελιχθεί από το μικρότερο τμήμα της αγοράς gaming το 2012 σε μια βιομηχανία 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το φετινό έτος του 2021. Τα επόμενα χρόνια, η αύξηση των εσόδων από τα παιχνίδια για κινητά θα συνεχίσει να ξεπερνά τις συμβατικές επιλογές gaming, αυξάνοντας τα 106,4 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2021. Μέχρι τότε, τα παιχνίδια smartphone και tablet θα δημιουργήσουν το 59% των συνολικών εσόδων σε ολόκληρη την αγορά.

Κλείνοντας, η δημοτικότητα των video games, και ειδικά των παιχνιδιών για κινητά, έχει σημειώσει μια ένα άνευ προηγουμένου ανάπτυξη και κερδοφορία τα τελευταία 10 χρόνια στις αγορές. Τα σημερινά brands θα ήταν συνετό να εκμεταλλευτούν αυτήν τη νέα δύναμη και επιρροή που έχουν τα mobile games στην ποπ κουλτούρα και στις επιλογές των χρηστών. Είναι αξιοσημείωτο λοιπόν, ότι το περιεχόμενο των περιεχόμενο των mobile games που παρουσιάζει μια τόσο μεγάλη εμβέλεια σημειώνει επίσης και μεγάλα ποσοστά αφοσίωσης και ενασχόλησης των χρηστών.

ΠΗΓΗ: