Δοκιμή: 2021 VW Golf GTI

0
4
Δοκιμή:-2021-vw-golf-gti

Το VW Golf GTI υπήρξε ανέκαθεν ένας από τους βασικούς παίχτες στην κατηγορία “hot hatch” και ήρθε η ώρα να ανακαλύψουμε αν το νέο μοντέλο όγδοης γενιάς είναι έτοιμο να συνεχίσει την παράδοση.

Η VW αντιστάθηκε στον πόλεμο της ιπποδύναμης στην κατηγορία “hot hatch”, επιλέγοντας αντ’ αυτού να βελτιώσει άλλα σημεία του Golf GTI. Μπορούμε να πούμε ότι οι αριθμοί δεν εντυπωσιάζουν, με το πιο σπορ Golf μέχρι στιγμής να προσφέρει 245 ίππους και ροπή 370 Nm, από ένα 2λίτρο, τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Είναι η βελτιωμένη έκδοση Evo4 της γνωστής μονάδας TSI EA888, που χρησιμοποιείται σε προηγούμενα Golf GTI και έρχεται σε συνδυασμό με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο ή ένα προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων.

Ο κινητήρας προσφέρει τώρα τη μέγιστη ροπή του σε μια ευρύτερη ζώνη στροφών, μεταξύ 1.600 και 4.300 σ.α.λ. Το νέο Golf GTI επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 6,3 δευτερόλεπτα όταν είναι εφοδιασμένο με το κιβώτιο DSG, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Οι λάτρεις της οδήγησης θα ενδιαφέρονται κυρίως για το σασί. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει ένα νέο ελαφρύτερο υποπλαίσιο αλουμινίου, πέντε τοις εκατό πιο σκληρά ελατήρια και νέοι αποσβεστήρες. Στο πίσω μέρος, υπάρχουν 15% πιο σκληρά ελατήρια και επίσης νέοι αποσβεστήρες.

Επιπλέον, η VW πρόσθεσε το νέο Vehicle Dynamics Manager, το οποίο ελέγχει το ESP, το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και τους προαιρετικούς ενεργούς αποσβεστήρες DCC με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια και δυνατότητα προσαρμογής.

Comments

comments

ΠΗΓΗ: