15.1 C
Athens, GR
Τρίτη, Απρίλιος 20, 2021
Αρχική AUTO MOTO ​​4troxoi.gr Έφθασε στην Ελλάδα η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX3

Έφθασε στην Ελλάδα η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX3

1
Έφθασε-στην-Ελλάδα-η-αμιγώς-ηλεκτρική-bmw-ix3

05 Μαρ 2021

Ήρθε η ώρα του λανσαρίσματος στην ελληνική αγορά της ηλεκτρικής BMW iX3. Δείτε ποια είναι η τιμή της.

Πιστή στο χρονοδιάγραμμα της η BMW πραγματοποίησε διαδικτυακά την παρουσίαση στην εγχώρια αγορά του πρώτου αμιγούς ηλεκτρικού της SUV, της iX3 όπου μάλιστα το παρόν έδωσε ο νέος ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas, κ. Andreas Sieben.

Την στιγμή λοιπόν που, η αγορά των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων στην χώρα μας αυξάνεται με πολύ γοργούς ρυθμούς (χάρις βεβαίως στην ολοένα και μεγαλύτερη προσφορά νέων μοντέλων αλλά και τις κρατικές επιδοτήσεις) και η BMW βρίσκεται (δικαίως) να κατέχει μία ηγεμονική θέση σε αυτό το κομμάτι της αγοράς, έρχεται η ώρα της ηλεκτρικής iX3. Έτσι λοιπόν η X3 διαθέτει μία πλήρη γκάμα εναλλακτικών συστημάτων κίνησης, βενζίνης, πετρελαίου, plug in υβριδικού και πλέον αμιγώς ηλεκτρικού.

side

Περισσότερες τεχνικές πληροφορίες για την iX3 μπορείτε να δείτε εδώ. Ας εστιάσουμε όμως σε μερικές από τις σημαντικότερες λεπτομέρειες που σημειώσαμε κατά την διάρκεια της παρουσίασης:

Η τιμή της αρχικής έκδοσης Inspiring της iX3 βρίσκεται στα 64.200 ευρώ, ενώ η ακόμα πλουσιότερη Impressive ανέρχεται στα 70.810 ευρώ. Ενδεικτικά μία BMW X3 20d xDrive με μικρότερη ιπποδύναμη αλλά τετρακίνητη και για το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού Inspiring τιμάται στα 75.659 ευρώ.

Το ενεργειακό αποτύπωμα CO2 της iX3 είναι κατά 30 έως 63% χαμηλότερο σε σχέση με μία X3 xDrive 20d

Ο κινητήρας αποδίδει 286 ίππους και 400 Nm ροπής και εξασφαλίζει στο αμάξωμα των 2.260 κιλών, μία επίδοση 6,8 δλ. για την επιτάχυνση από στα μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Στην ρεπρίζ μάλιστα των 80-120 χλμ./ώρα η διαδικασία του προσπεράσματος ολοκληρώνεται σε μόλις 2,5 δλ.

tech drawing

Ολόκληρη η βασική μονάδα κίνησης, eDrive πέμπτης γενιάς, αποτελείται από τον ηλεκτροκινητήρα (ηλεκτρικής διέγερσης), την μονάδα ελέγχου και το σύστημα που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου μονής σχέσης, έχει αρκετά κόμπακτ διαστάσεις και βρίσκεται τοποθετημένο στο πίσω μέρος.

Η μπαταρία των 80 kWh (η ωφέλιμη χωρητικότητα της βρίσκεται στα 74 kWh) αποτελείται από 10 ανεξάρτητα modules, ζυγίζει 519 κιλά, κατασκευάζεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και μπορεί να ανακυκλωθεί σε ποσοστό 96%. Είναι τοποθετημένη στο δάπεδο καθώς και στον χώρο κάτω από τα πίσω καθίσματα, κάτι που διασφαλίζει τις χωροταξικές ικανότητες του χώρου αποσκευών, που ξεκινούν από τα 510 και μπορούν με την αναδίπλωση των καθισμάτων να φθάσουν μέχρι τα 1.560 λίτρα.

Χάρις στον on board φορτιστή (150 kW DC, 11 kW AC), η διαδικασία μιας ολόκληρης φόρτισης μπορεί να ολοκληρωθεί με wallbox 3,7/7,4 ή 11 kW σε 28,4/15,3 και 11 ώρες αντίστοιχα (για απλή οικιακή πρίζα υπολογίστε ότι θα χρειαστούν πάνω από 40 ώρες), ενώ σε ταχυφορτιστή των 50 kW για το 80% της χωρητικότητας χρειάζονται 1,7 ώρες.

dash

H αυτονομία για τον μικτό κύκλο σύμφωνα με το πρότυπο WLTP διαμορφώνεται στα 460 χλμ., επίδοση που αυξάνεται στα 571 χλμ. σε αστικές συνθήκες.

Η ανάκτηση της ενέργειας μπορεί να ρυθμιστεί από τον οδηγό σε τρεις διαφορετικές βαθμίδες, ενώ υπάρχει και ένα πλήρως αυτοματοποιημένο πρόγραμμα, το οποίο λαμβάνει υπόψιν του τα προπορευόμενα οχήματα και τις συνθήκες κίνησης, χωρίς να χρειάζεται κάποια παρέμβαση από την μεριά του οδηγού. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 25% της ενέργειας που απαιτείται για να επιτευχθεί η εργοστασιακή αυτονομία, προέρχεται από την ανάκτηση της ενέργειας.

Στην εξωτερική εμφάνιση, ο «ηλεκτρικός» χαρακτήρας της κατασκευής τονίζεται από τις χαρακτηριστικές, χρώματος μπλε, πινελιές την κλειστή μάσκα και τις ειδικής σχεδίασης ζάντες (19 ή 20 ιντσών), που συμβάλουν καθοριστικά στην επίτευξη ενός κορυφαίου για την κατηγορία συντελεστή οπισθέλκουσας, ο οποίος ορίζεται για την περίσταση στην τιμή 0,29. Οι αεροκουρτίνες και οι αεροδυναμικής σχεδίασης τροχοί μειώνουν κατά 5% την αεροδυναμική αντίσταση, αυξάνοντας την εργοστασιακή αυτονομία κατά 10 χλμ.

wheel

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί από τους μηχανικούς στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς, με δεδομένο ότι μιλάμε για ένα βαρύ πισωκίνητο υπερυψωμένο (η απόσταση από το έδαφος φθάνει τα 179 χλστ.) όχημα, με κατανομή 43/57 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Αρχικά λοιπόν το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 75 χλστ. , χρησιμοποιείται το σύστημα της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης απόσβεσης, καθώς και το περίφημο ARB το οποίο ελέγχει ταχύτατα τις συνθήκες πρόσφυσης των τροχών.

Η iX3 συνοδεύεται από ένα πλήρες πακέτο ψηφιακών υπηρεσιών στις οποίες μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνονται τα : σύστημα infotainment ID7, ψηφιακό κλειδί, ο έξυπνος προσωπικός βοηθός, προηγμένος έλεγχος μέσω φωνητικών εντολών και χειρονομιών, πακέτο απομακρυσμένων υπηρεσιών, over the air ενημερώσεις και iconic sounds.

Περισσότερες πληροφορίες για τις τις ικανότητες της iX3 και την συμπεριφορά της στον δρόμο, θα μπορούμε να σας μεταφέρουμε σε λίγο καιρό μετά την σχετική δοκιμή στον δρόμο.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική Ειδική Διαδρομή σε άσφαλτο;

ΠΗΓΗ: